
Foto: AP/Scanpix
Saseksas hercogienes Meganas Mārklas jaunais "Netflix" šovs "Ar mīlestību, Megana" (With Love, Meghan) nav attaisnojis uz to liktās cerības - neskatoties uz to, ka nesen žurnāla "People" rakstā pausts, ka kopumā reitingi ir labi, un šovam būs otrā sezona, eksperti saka, ka viss nav tik rožaini.
Filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma un kompānija "Netflix" ir publicējus detalizētu ceļvedi ar 25 receptēm un četrām rokdarbu pamācībām, kas tika demonstrētas šovā, ļaujot faniem atkārtot Meganas radītos ēdienus un dekorācijas.
Šovā Megana rāda, kā pagatavot dažādus ēdienus, sākot no vienkāršiem, piemēram, trifeļu popkorna, līdz sarežģītiem, piemēram, tempurā ceptai vistai un draudzenes ģimenes pelmeņiem. Viņa arī dalās ar idejām, kā pagatavot mājās gatavotus suņu kārumus un skaistas dekorācijas no baloniem.
"Netflix" statistika rāda, ka astoņu sēriju seriāls pirmajā nedēļā savāca vien 12,6 miljonus skatītāju stundu. Salīdzinājumam, Keitas Hadsones jaunais komēdijseriāls "Ieņemt vietu" ("Running Point") nedēļas laikā tika skatīts 61,8 miljonus stundu.
Eksperti lēš, ka "reitingi ir zināmi, un tie nav labi", to parāda arī skatītāju paustais viedoklis sociālajos tīklos. Turklāt Meganai un viņas dzīvesstila un ēdiena gatavošanas šovam "Ar mīlestību, Megana" nesen tika piešķirta pēdējā vieta "Netflix" oficiālajā nedēļas top desmit reitingu tabulā.
Sabiedrības ieskatā, Megana Mārkla cenšas tēlot jauku "Betiju Krokeri" (izdomāts tēls, ar kura palīdzību 20. gs. divdesmitajos gados uzņēmums "Washburn-Crosby Company" izmantoja, lai atbildētu uz patērētāju jautājumiem un reklamētu sausos miltu maisījumus), taču viņas un Harija šovi ir garlaicīgi un neinteresanti.
Megana un Harijs nav interesanti. Viņi nav jautri un izklaidējoši personāži, es pat teiktu, ka viņi ir garlaicīgi, un tāpēc arī viņu realitātes šovi ir garlaicīgi,
pauda Lielbritānijas raidorganizācija un fotogrāfe Helēna Čarda. Viņasprāt, Hariju nepārāk aizrauj veidot un filmēties realitātes šovos, atšķirībā no Meganas, kura alkst būt uzmanības centrā.
"Tomēr sabiedrībai Megana nepatīk, viņa tik izmisīgi cenšas būt tas, kas viņa nav, ka sabiedrība to jūt un viņi nemīl viņu," spriež Čarda un piebilst, ka "Mārklas falšums un izlikšanās krīt cilvēkiem uz nerviem".
Savukārt karaliskās ģimenes biografi uzskata, ka īstās "Netflix" zvaigznes abu šovos nav Megana un Harijs, bet gan karaliskā ģimene, no kuras viņi aizbēga.
Arī citi Meganas un Harija uzņēmuma "Archewell" projekti, piemēram, "Dzīvot, lai valdītu" ("Live To Lead"), "Invictus sirds" ("Heart of Invictus") un "Polo", nav guvuši ievērojamus panākumus.
Turklāt nesen "Netflix" ir paziņojis, ka neturpinās sadarbību ar Meganu un Hariju, viņu 100 miljonu dolāru vērtais līgums netiks pagarināts. Tiesa gan, straumēšanas raidorganizācija publiskajā paziņojumā pauda, ka sadarbība varētu turpināties ar katru atsevišķi gadījumā, ja abu laulība tiks šķirta.
Viens no podkāsta "Rest is Entertainment" vadītājiem, Ričards Osmans, asi kritizējis Meganas jauno šovu, uzsverot, ka tas ir kļūdains formāts priekš viņas, un rosinājis Mārklu apsvērt domu atgriezties pie aktiermākslas.
Lasi arī!
Neliela Spānijas pilsēta apsūdz Meganu Mārklu plaģiātismā
Prinča Harija dēls Arčijs uzdevis pārsteidzošu jautājumu par vecmāmiņu Diānu
Princis Harijs beidzot komentē baumas par šķiršanos no Meganas Mārklas

Foto: AP/Scanpix