Foto: Zane Bitere / LETA
Lai nodrošinātu ērtu klientu apkalpošanu un nodrošinātu vienmērīgu klientu plūsmu, no šā gada 2.septembra Balvos un Preiļos VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) tiks uzsākta jauna kārtība, apkalpojot klientus klātienē. Turpmāk jebkuri ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītie pakalpojumi, kā piemēram, transportlīdzekļa reģistrācija, īpašnieka vai turētāja maiņa, numuru salīdzināšana un citi, tiks sniegti pēc principa "piesakies iepriekš".
Jaunā kārtība paredz, ka klienti Balvu un Preiļu klientu apkalpošanas centrā saņems reģistrācijas pakalpojumus iepriekš pieteiktajā laikā. Tādejādi ikviens klients varēs rēķināties, ka pakalpojums tiks sniegts noteiktā laikā un kvalitātē.
Transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumiem var pieteikties:
1. elektroniski e-pakalpojuma vidē - e-CSDD.lv;
2. zvanot uz klientu apkalpošanas informatīvo tālruni - 670 25 777.
Informējam, ka transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojums un maksājumu veikšana Balvos un Preiļos arī turpmāk noritēs līdzšinējā kārtībā - piesakoties elektroniski e-CSDD.lv vai rindas kārtībā. Jaunā kārtība "piesakies iepriekš" attieksies tikai uz transportlīdzekļu reģistrāciju.
Pirmie "piesakies iepriekš" klientu apkalpošanas pilotprojekti tika ieviesti Alūksnes, Krāslavas un Valkas klientu apkalpošanas centros. Vērtējot šo pieredzi, CSDD novērojumi liecina, ka klienti to vērtē pozitīvi, tāpēc šis princips tiks ieviests arī Balvos un Preiļos. Novērojumi praksē arī dažādās citās nozarēs rāda, ka cilvēki arvien vairāk vēlas saņemt konkrētu pakalpojumu noteiktā laikā, tādejādi dienas laikā iespējot paveikt vairāk un veltīt laiku citām svarīgām aktivitātēm. Aicinām klientus izmantot jaunas iespējas un saņemt pakalpojumus mūsdienīgā un sev ērtā veidā.
Informāciju sagatavoja VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija".
Foto: Zane Bitere / LETA