You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Cepure, kaisle un uzdrošināšanās, kas aizveda līdz pasaules līmeņa kosmētikas zīmoliem

Kaisle un mīlestība pret savu darbu, spēja pieņemt drosmīgus lēmumus un sekot sapnim – tas ir stāsts par Denisu Jerjominu. Daudzi viņu atpazīs kā “puisi cepurē” no Latvijas, kurš uzdrošinās sapņot lielus sapņus un pieņemt kardinālus lēmumus. Savos 27 gados viņš veiksmīgi vada uzņēmumu “Beauty place”, aktīvi darbojas sociālajos tīklos, ir kļuvis par ekspertu skaistumkopšanas jomā un ieguvis arī starptautiski atzītus sertifikātus. Taču viss sākās ar dažiem drosmīgiem lēmumiem un īstu kaislību pret savu darbu.

Kā Tu nonāci līdz pasaules līmeņa zīmoliem?

Es zināju, ka Holivudā ir meistars, kurš strādā ar paštonējošo līdzekļu izveidi tādām zvaigznēm kā Lady Gaga, Adele… Viņš veidoja katrai zvaigznei savu unikālu sastāvu. Viņš bija arī izveidojis savu īpašu zīmolu James Read, kas ārvalstīs tolaik jau bija ieguvis lielu popularitāti, bet Baltijas reģionā nebija zināms.

Kādā dienā es vienkārši uzrakstīju viņam privātajā Instagram kontā: “Man ir ideja, kā es varētu izplatīt tavu zīmolu Baltijā, vai dosi tādas tiesības?”

Tas cilvēks bija atvēris un izpētījis manu sociālo tīklu saturu, un, kad viņš atbildēja “OK”, es vienkārši no sajūsmas kliedzu! Tas likās prātam neaptverami un neticami. Tas bija “boom” arī uzņēmuma attīstībā. Ja līdz tam mēs fokusējāmies tikai uz profesionālo kosmētiku, tad sadarbība ar šo zīmolu pavēra durvis uz aptieku un veikalu tīkliem Latvijā, kas izplata arī mājas lietošanas kosmētiku. Tagad mēs esam atrodami tādos tīklos kā Douglas, Mēness aptieka un citur. Lielajos tirdzniecības tīklos ir salīdzinoši grūti iekļūt, kad esi ieguvis jau uzticēšanos ar kādu produktu, tad arī nākamos virzīt ir vieglāk, jo Tev uzticas. Tieši attiecības un uzticēšanās ir viens no vissvarīgākajiem veiksmes faktoriem biznesā.

Sanāk, ka viss sākās ar vienu pārdrošu īsziņu?

Jā, tas ir ļoti interesanti – reizēm vajag vienkārši spert pirmo soli un viss aiziet. Problēma ir tā, ka dažkārt mēs pat baidāmies spert to pirmo soli un uzdrīkstēties. Nebūtu tagad mums ne tas apgrozījums, ne tik daudz partneru, ja nebūtu vienkārši šīs vienas īsziņas toreiz…

Varbūt veiksme slēpjas cepurē?

Zini, agrāk es vienmēr vilku cepuri, tā bija kā atpazīšanas zīme. Un tas nostrādāja. Reizēm cilvēki, mani ieraugot, sauc: “Hei, Cepure! Mēs Tevi zinām!” (smejas) Taču, ja godīgi, tad Cepuri izvēlējos nēsāt apzināti, lai izceltos no pūļa, tas ir svarīgi, īpaši pašā sākumā. Ja vēlies palikt prātā, iegūt jaunus partnerus izstādēs, ir svarīgi gan parādīt savu mīlestību pret to, ko Tu dari, gan arī panākt, lai tevi atceras. Vizuālajam tēlam un asociācijām ir ļoti liela nozīme. Kad pēc kādas izstādes rakstu iespējamam partnerim “…sveiki, es esmu no Latvijas, mēs tikāmies izstādē…” ir 90%, ka tevi neatcerēsies, jo tādi kā Tu tur bija daudzi. Taču, kad Tu saki: “Es esmu tas puisis cepurē…,” cilvēki atceras un saruna var sākties. Ir vieglāk runāt, ja cilvēkam jau ir izveidojušās ar Tevi vizuālas asociācijas.

Kā Tu nonāci tieši kosmētikas biznesā? Cik zinu, Tu esi beidzis Jūras akadēmiju…

Patiesībā doma par biznesu sākās, vēl mācoties akadēmijā. Ķīnā kādā izstādē ieraudzīju fantastiski skaistas luminiscējošas somas, kas atstaro gaismu, kad tās fotografē. Mēs izveidojām mājaslapu tavasoma.lv. Meitenēm ļoti patika šie produkti, taču, kad radās iespēja nopirkt kosmētikas uzņēmumu, mēs portālu pārdevām, un ļoti žēl, ka tas tagad vairs nepastāv. Tā vietā mēs nopirkām gandrīz bankrotējošu kosmētikas uzņēmumu. Izrādījās, ka tas ir “kaķis maisā”. Uzņēmumam bija daudz parādu, slikta reputācija. Nācās ļoti daudz laika veltīt, lai atgūtu reputāciju un uzticību. Tagad saprotu, ka pareizais lēmums būtu bijis uzreiz mainīt nosaukumu, bet mēs vēl mēģinājām uz to veco nosaukumu kaut kā izdzīvot. Tomēr es nenožēloju šo soli – tā bija kolosāla un neticami smaga pieredze. Ja viss būtu uzreiz burvīgi un skaisti, iespējams, ka pēc tam nebūtu piedzīvojuši tik strauju izaugsmi. Jā, mums bija ļoti grūti un smagi, likās ka pa pusei nosirmoju tai laikā, bet tas, ko ieguvu, ir neatsverama pieredze.

Nebija žēl pamest jūru?

Es dievinu savu izglītību. Jūrnieki tiek īpaši sagatavoti, lai nestandarta situācijās saglabātu skaidru prātu un spētu pieņemt pareizos lēmumus. Laiks, ko pavadīju jūrā, ir neatsverams. Nervu sistēma ir uztrenēta tā, ka jo stresaināka situācija, jo vieglāk es spēju pieņemt lēmumus, prāts it kā pārslēdzas un strādā augstākā līmenī nekā miera apstākļos.

Ar laiku sapratu, ka palikšana jūrā “apēstu” manu kreativitāti. Es sapratu, ka nevaru tā dzīvot – zināt, ko darīšu pēc pusstundas, cikos celšos, kurā ailītē ierakstīšu datumu, ko ēdīšu… Jūrā dienas režīms ir speciāli veidots viendabīgs, lai būtu vieglāk psiholoģiski to izturēt. Pēc pusgada vairs nevari atšķirt, ko darīji vakar, ko mēnesi atpakaļ, jo visas dienas ir kā viena… Sapratu, ka nevaru tā. Lūzuma punkts bija brīdī, kad sapratu, ka esmu tuvu tam, lai pārlēktu pār bortu un peldētu mājās. Kad radās iespēja sākt savu biznesu, divreiz nedomāju – izvēle krita par labu biznesam.

Un tagad Tu esi ieguvis arī izglītību skaistumkopšanas jomā?

Jā, man ir starptautiski atzīti diplomi, esmu mācījies Milānā, arī Madridē. Kad sākām veidot skaistumkopšanas uzņēmumu, bija situācija, kad speciālisti pie mums atnāca, apguva visu un pēc tam pameta uzņēmumu ar visām zināšanām. Tad mēs ar līdzīpašnieci Solvitu Jefimovu izlēmām, ka arī mums pašiem ir jāapgūst viss nepieciešamais, lai kritiskās zināšanas paliktu uzņēmumā. Esmu apguvis atsevišķi vīriešu un sieviešu vaksāciju, paši arī praktizējam un vadām apmācības. Šobrīd gan cenšos vairāk uzmanības veltīt tam, lai apmācītu un sagatavotu jaunos speciālistus. Vienlaikus vadīt uzņēmumu, meklēt partnerus, mācīt, un vēl pašam praktizēt kvalitatīvi nav iespējams. Tagad cenšos vērtīgākās zināšanas, ko esmu guvis, nodot jaunajiem meistariem un no sirds vēlu viņiem izdošanos.

Tu esi kļuvis par līderi?

Jā noteikti. Es zinu, ka no mana noskaņojuma būs atkarīgs ne tikai bizness, bet arī manas komandas labsajūta. Būt līderim - tā ir atbildība, tev visu laiku jābūt nomodā, Tu nevari rīkoties bezatbildīgi. Komanda gaida no tevis rīcību un spēju pieņemt saprātīgus lēmumus, viņiem jābūt drošiem, ka seko cilvēkam, kurš nesīs veiksmi un uzņēmums attīstīsies.

Un svarīgi ir arī uzticēties savai komandai. Es nejaucos tur, kur nevajag. Es zinu, ka man ir tiešām spēcīga komanda – cilvēki, kuri nāk ar mīlestību pret produktu, pret darbu un attieksmi pret klientiem.

To kaislību, ko ieguldi savā produktā – to sajūt gan klienti, gan partneri. Ja kādā posmā pazūd savstarpēja uzticēšanās, tad var nogrimt pat patiešām labi produkti.

Veiksmes galvenā atslēga ir uzticēšanās un mīlestība. Ja nebūtu tās pozitīvās enerģijas, kas mums piemīt, tad arī Beauty place komūna neaugtu tik strauji, kā tas notiek pašlaik.

Mūs regulāri uzmeklē partneri, kas vēlas sadarboties ar uzticamu izplatītāju – tie ir saloni, veikaliņi, kosmētikas pārdevēji. Mēs viņiem dodam produktus ar atlaidēm, lai arī viņi varētu kaut ko nopelnīt, atbalstām ar padomu, apmācām, reizēm palīdzam ar kādu reklāmu. Tā rodas šī savstarpējā uzticamība, rodas paziņu un jaunu draugu loks, un man patiešām ir patiess prieks, kad viņiem izdodas un redzu, kā arī viņu bizness aug.


Raksts tapis sadarbībā ar
beautyplace.lv

Deniss Jerjomins, foto no privātā arhīva

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas