You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Eirovīzijas nacionālās atlases konkursam “Supernova” pieteiktas 96 dziesmas

"Supernova". Foto: Latvijas Televīzija

"Supernova". Foto: Latvijas Televīzija

Latvijas Televīzijas (LTV) konkursam "Supernova" šogad pieteiktas 96 dziesmas, informēja LTV.

Dziesmu iesniegšana konkursam noslēdzās 21. oktobrī.

Atlases galvenais mērķis ir atrast mākslinieku un skaņdarbu, kas nākamā gada maijā pārstāvēs Latviju Eirovīzijas dziesmu konkursā Bāzelē, Šveicē.

Kā norāda LTV Izklaides un dokumentālā satura redakcijas vadītāja Agnese Kubliņa, lai gan pieteikumu skaits nav pieaudzis, konkurence soloties būt krāšņa un sīva. Viņa atzīmē, ka dalībnieku vidū ir plašs talantu spektrs, pārstāvot dažādus mūzikas žanrus - no jau zināmiem vārdiem līdz pavisam jauniem talantiem.

Kubliņa uzskata, ka šogad gaidāms vairāk pārsteigumu nekā jebkad iepriekš. "Daudzi jau iemīļoti mākslinieki atgriežas, apliecinot, ka Eirovīzijas dziesmu konkurss ir neatkārtojama iespēja, lai uzrunātu milzīgu auditoriju visā pasaulē," pauž Kubliņa.

Dziesmas "Supernovas" nākamajai kārtai, kas būs televīzijas tiešraidē 2025. gada februārī, izvēlēsies LTV izraudzīta žūrija, kurā būs gan Latvijas mūzikas industrijas, pasākumu jomas un televīzijas pārstāvji, gan arī ārvalstu profesionāļi. Žūrija vērtēs dziesmu oriģinalitāti, aranžējumu, vēstījumu, atbilstību mūsdienu tirgus tendencēm, kā arī izpildītāju vokālās prasmes, personību un potenciālu starptautiskajā popmūzikā.

Drošības apsvērumu dēļ arī šogad LTV žūrijas pārstāvju vārdus atklās tikai pēc starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa maijā, informē LTV.

Šī gada maijā Latviju Eirovīzijā pārstāvēja mūziķis Dons ar dziesmu "Hollow", iekļūstot konkursa finālā un ierindojoties 16. vietā. Ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē Eirovīzijas pārraides sasniedza pēdējos gados lielākos skatīšanās reitingus. 37 valstīs Eirovīzijas trīs televīzijas pārraides noskatījās vairāk nekā 163 miljoni cilvēku, savukārt konkursa video saturam dažādās sociālo mediju platformās kopā bija vairāk nekā miljards skatījumu.

"Supernova". Foto: Latvijas Televīzija

"Supernova". Foto: Latvijas Televīzija

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas