29. oktobrī Hanzas peronā Rīgas modes nedēļā norisinājās "Stockmann" un somu zīmola "Lili Marleena" skate, demonstrējot gadu mijas iedvesmotas tērpu kombinācijas gan ikdienai, gan svētku mirkļiem. Skates stilu veidoja talantīgais zīmola "Volga2.0" dibinātājs un stilists Sergejs Hatanzeiskis.
"Šī modes skate ir īpašs notikums mūsu zīmola cienītājiem un modes entuziastiem, jo tajā atspoguļojam gan jaunākās "Stockmann" kolekcijas un modes tendences, gan arī akcentējam ilgtspējīgas un kvalitatīvas modes vērtību. "Stockmann" un "Lili Marleena" kopīgi radītā vīzija iedvesmo ar eleganci un unikālu stilu, kas saglabā savu nozīmi arī laikam ejot," uzsver universālveikala "Stockmann" direktore Dace Goldmane.
Zīmola apģērbus ražo ierobežotā daudzumā un vienā universālā izmērā jeb "one-size-fits-all" pieejā no grezniem Itālijas luksusa ražotāju audumu atgriezumiem. Zīmola dizainere koncentrējas uz ilgi kalpojoša apģērba radīšanu, kas atbilst dažādiem sieviešu izmēriem, veidojot skaistus un unikālus dizainus ar mūžīgu kvalitāti. Skatē "Stockmann" modes kolekcijas apvienojumā ar "Lili Marleena" tērpiem atspoguļoja izsmalcinātu eleganci un prieku, ko sajūtam, tuvojoties svētku sezonai. Šī arī ir pirmā reize, kad "Lili Marleena" tērpus prezentēja ārpus Somijas. Savukārt "Stockmann" modes kolekcijas pazīstamas ar augsto kvalitāti, ilgtspēju, Ziemeļvalstu iedvesmotu estētiku, kurā klasika iet roku rokā ar pasaules modes tendencēm.
Skates stilu veidoja talantīgais zīmola "Volga2.0" dibinātājs un stilists Sergejs Hatanzeiskis, kurš jau vairākkārt sevi pierādījis modes šovu veidošanā, tai skaitā arī kopā ar universālveikalu "Stockmann" un vairākkārt uz Rīgas Modes nedēļas podiuma. Modes skati apmeklēja Diāna Galante, Valdis un Lilita Zatleri, Ieva Adams, Maija Silova, Kārlis Auzāns, Elizabete Balčus, Miks Galvanovskis, Deniss Ševeļovs, Markus Riva, Žanna Dubska, Miks Dukurs, Elīna Gluzunova un virkne citu modes un stila cienītāju.
39. Rīgas modes nedēļa šogad notiek no 28. līdz 31.oktobrim, vienuviet pulcējot gan talantīgus debitantus, gan atzītus modes meistarus.
Informāciju sagatavoja Ilona Cera, "Stockmann" mārketinga vadītāja Latvijā.
Rīgas modes nedēļā pirmo reizi demonstrēti somu zīmola "Lili Marleena" tērpi. Foto: "Facebook"