You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kā Baltijas uzņēmumi ar “TikTok” reklāmām sasniedz vērā ņemamus rezultātus?

Digitālā mārketinga ainava Baltijā pastāvīgi attīstās, un sākot ar 2024. gada augustu “TikTok” reklāma ir kļuvusi par nozīmīgu instrumentu uzņēmumu izaugsmes veicināšanā.

Šī relatīvi jaunā platforma ir pierādījusi sevi kā spēcīgu konkurentu līdztekus jau ierastajiem sociālo mediju kanāliem, piedāvājot vairākas unikālas iespējas, kā uzņēmējiem sasniegt savus potenciālos klientus.

Vairākas Baltijas valstu kompānijas, kas ir izmantojušas šo platformu savās mārketinga stratēģijās, ziņo par iespaidīgiem rezultātiem – no ievērojami zemākām reklāmas izmaksām līdz pat rekordaugstiem atdeves rādītājiem. Šajā rakstā izpētīsim, kā dažādi uzņēmumi izmanto “TikTok” sniegto potenciālu un kādi faktori nosaka to panākumus.

Priekšrocības Baltijas tirgū

“TikTok” reklāmas efektivitāte Baltijas reģionā balstās uz vairākiem faktoriem, kas ļauj sasniegt plašu auditoriju un gūt ievērojamus rezultātus ne vien lielām kompānijām, bet arī mazākiem uzņēmumiem ar ierobežotiem budžetiem:

  • Zemākas izmaksas par tūkstoš skatījumiem (CPM) – vidēji par 55-80% zemākas izmaksas nekā citās platformās
  • Mazāka konkurence – Baltijas tirgus kontekstā platformu joprojām var uzskatīt kā relatīvi jaunu un liela daļa uzņēmumu to vēl nav paspējuši apgūt.
  • Augsta lietotāju iesaiste – šī ir platforma ar vienu no visaugstākajiem iesaistes rādītājiem, ja salīdzinam ar citām populārām sociālo mediju platformām
  • Autentisku satura formātu priekšrocības – īpaši UGC (lietotāju veidots saturs)

Reāli panākumi: Baltijas uzņēmumu veiksmes stāsti

Auto riepu un disku mazumtirgotāja sasniegumi

Viens no spilgtākajiem veiksmes stāstiem nāk no riepu servisa nozares uzņēmuma, kas ar “TikTok” reklāmas palīdzību sasniedza pārsteidzošus rezultātus:

  • CPM samazinājums: -76.5% (0.66 EUR)
  • CPC samazinājums: -31.4% (0.24 EUR)
  • ROAS pieaugums: +145.8% (sasniedzot 56.58)

Uzņēmuma pieeja balstījās uz vienas efektīvas kampaņas izveidošanu un “TikTok Pixel” integrāciju mājaslapā, kā arī aktīva organiskā vietnes konta izmantošanu paralēli reklāmām.

Interesants fakts – uzņēmums novēroja, ka reklāma šajā platformā uzrādīja ievērojami labākus rezultātus nekā “Meta” reklāmas kampaņas tajā pašā laika periodā, pierādot, ka jaunāka platforma var pārspēt jau iesakņojušos sociālo mediju kanālus.

E-komercijas platformas transformācija

Cits izcils piemērs ir kāds daudznozaru e-komercijas uzņēmums, kas ieviešot “TikTok” reklāmu savā mārketinga stratēģijā piedzīvoja ievērojamu atdeves pieaugumu:

  • CPM samazinājums: -55% (1.26 EUR)
  • ROAS pieaugums: +165% (sasniedzot 66.92)

Šī uzņēmuma stratēģija ietvēra divu atšķirīgu kampaņu īstenošanu – vienu, kas mērķēta uz jaunu lietotāju piesaisti, un otru, kas fokusēta uz remārketingu. Kampaņās tika izmantots UGC formāta saturs, kas izrādījās īpaši efektīvs.

Pretēji iepriekšminētajam piemēram, šim uzņēmumam nebija izveidots organiskais “TikTok” konts, kas attiecīgi ietekmēja atsevišķus rādītājus (piemēram, CPC), taču kopējie rezultāti joprojām bija iespaidīgi, demonstrējot spēju darboties arī bez paralēlas organiskās klātbūtnes.

Mājdzīvnieku preču veikala straujā izaugsme

Trešais veiksmes stāsts nāk no dzīvnieku preču veikala, kas skatoties uz Baltijas fona, relatīvi agri iemēģināja TikTok reklāmu:

  • CPM samazinājums: -80% (0.69 EUR)
  • CPC samazinājums: -57.4% (0.23 EUR)
  • ROAS: 5.46

Šis uzņēmums izcēlās ar savu spēcīgo organisko “TikTok” kontu, kas ļāva reklāmas kampaņām izmantot jau iepriekš izvietotus un rezonansi ieguvušus video materiālus.

Jāatzīmē, ka pateicoties reklāmai, viens no uzņēmuma produktiem, kas tika attēlots tās materiālos, tika pilnībā izpārdots – rezultāts, kas pārsniedza pat sākotnējās prognozes.

Stratēģijas reklāmas optimizācijai

Pamatojoties uz augstāk minēto uzņēmumu, kā arī citu Baltijas kompāniju pieredzēm, ir iespējams izcelt vairākus faktorus, kas būtiski palielina populārajā vietnē ievietoto reklāmu efektivitāti:

1. Organiskā un maksas satura sinerģija

  • Uzņēmumi ar aktīviem vietnes kontiem parasti sasniedz augstākus rezultātus
  • Organiskie ieraksti var tikt izmantoti kā reklāmas materiāli

2. Nepārtraukta materiālu testēšana

  • Regulāra eksperimentēšana ar jauniem video formātiem un stiliem
  • Koncentrēšanās uz veiksmīgākajiem materiāliem, kas nes lielāko atdevi, izslēdzot tos, kas uzrāda būtiski zemāku atdevi

3. Tehniskā optimizācija

  • “TikTok Pixel” integrācija
  • Dažādu mērķauditoriju segmentācijas izmēģināšana
  • Budžeta alokācijas stratēģiju testēšana

4. Autentiska satura prioritizēšana

  • UGC formāta priekšrocību izmantošana
  • Satura pielāgošana tieši “TikTok” platformas īpatnībām

Integrēta pieeja: reklāma kā daļa no kopējās stratēģijas

Lai gan “TikTok” reklāmas arvien biežāk uzrāda iespaidīgus rezultātus, Baltijas uzņēmumu pieredze liecina, ka vislabākie panākumi tiek sasniegti, kad tās tiek integrētas plašākā digitālā mārketinga stratēģijā.

Uzņēmumiem, kas vēlas panākt pēc iespējas sekmīgākus rezultātus, ieteicams konsultēties ar jomas profesionāļiem, kā, piemēram, “Infinitum Agency”, kuri var palīdzēt izveidot integrētu stratēģiju, kas ietver gan reklāmas ievietošanu vietnē “TikTok”, gan citos digitālās reklāmas kanālos!

Foto: vecteezy.com/Tonephoto Grapher

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas