You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Lietuvā rezonansi raisījusi seksuāla rakstura “Pols” saldējuma reklāma

Foto: Ekrānuzņēmums no "Pols" reklāmas/Facebook

Foto: Ekrānuzņēmums no "Pols" reklāmas/Facebook

Lietuvas cilvēktiesību aizstāvju uzmanību piesaistījusi uzņēmuma “Pols” saldējuma reklāma, kurā filmējas arī lietuviešu TV personība Rolands Mackevičs.

"Sievietēm, kas pludmalē ēd saldējumu, tiek piedāvāts to apmainīt pret iespēju veikt orālo seksu kādam Lietuvā pazīstamam vīrietim?" šādu jautājumu soctīklos izvirzīja Lietuvas Cilvēktiesību centrs, norādot, ka reklāma nav domāta tikai pieaugušajiem, tāpēc tā pusaudžiem rada nepareizu vēstījumu.

Reklāmā Mackevičs tuvojas meitenēm, kas pludmalē ēd saldējumu. "Pret ko jūs iemainītu savu “Pols” saldējumu? Mēs zinām, ka tikai pret kaut ko ļoti īpašu vai negaidītu," teikts reklāmā, kuras beigās vīrietis novelk šortus, atstājot meitenes pārsteigtas.

"Ir daudz, par ko dusmoties. Īpaši tāpēc, ka saldējums ir produkts, kas noteikti nav paredzēts pieaugušo auditorijai. Šāda reklāma pazemo sievietes un atbalsta aplamus uzvedības modeļus, kurus pēc #MeToo viļņa, likās, esam atstājuši aiz muguras," pārdomās dalās Cilvēktiesību centrs.

Rodas jautājums, kāds vēstījums tiek nodots pusaudžu zēniem? Ka uzmākšanās un bikšu novilkšana pludmalē ir normāls veids, kā “izklaidēties”?

Jautā centrs.

Foto: Ekrānuzņēmums no "Pols" reklāmas/Facebook

Foto: Ekrānuzņēmums no "Pols" reklāmas/Facebook

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas