You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Megana Mārkla atklājusi jaunu dzīvesstila un virtuves piederumu zīmolu "American Riviera Orchard"

Megana Mārkla. Foto: AP Photo/Peter Dejong

Megana Mārkla. Foto: AP Photo/Peter Dejong

Ceturtdien, 14. martā, Saseksas hercogiene Megana Mārkla paziņojusi par savu jauno zīmolu "American Riviera Orchard".

Jaunais bizness tika atklāts ar klipu, kurā Megana gatavo ēdienu satriecošā lauku virtuvē. Attēlos, kas publicēti vietnē “Instagram”, redzams zīmola logotips kopā ar nosaukumu "American Riviera Orchard Montecito".

Kāds iekšējās informācijas avots izdevumam “Page Six Style” pastāstīja, ka zīmols darbosies kā viņas bijušā dzīvesstila bloga “The Tig” turpinājums.

Tiek apgalvots, ka “American Riviera Orchard” atklāšana ir saistīta ar “Netflix” jauno kulinārijas šovu, kurā Megana pati gatavos ēdienus, izmantojot sava uzņēmuma produktus.

Zīmola uzmanības centrā būs preces mājai, dārzam, vispārējam dzīvesveidam kā arī pārtika.

“Page Six Style” saņemtais preču zīmes pieteikums atklāj, ka “American Riviera Orchard” pārdos plašu mājas preču klāstu, tostarp ēdamus gardumus, piemēram, želejas, ievārījumus un krēmus, kā arī virtuves piederumus, piemēram, galda piederumus, galdautus un dzērienu traukus. Tiek piedāvātas arī pavārgrāmatas.

Patlaban zīmola tīmekļa vietnē ir pieejams ļoti maz informācijas - tikai logotipa attēls un iespēja pierakstīties "gaidīšanas sarakstā".

Lasi vēl:

Megana Mārkla. Foto: AP Photo/Peter Dejong

Megana Mārkla. Foto: AP Photo/Peter Dejong

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas