Ar 360TV ZIŅnešiem sazinājās Mārcis, kurš bija nolēmis pusdienās pasūtīt picu no restorāna ar piegādi uz mājām. Veicis pasūtījumu. Samaksājis un gaidījis, kad maltīte būs klāt.
Bet maltites kā nebijis, tā nebijis.
Mārcis stāsta: "Gaidu, gaidu. Vienā brīdī jūtu, ka tā pica kavējas. Paskatos aplikācijā, skatos, ka pica ir piegādāta. Atveru durvis, nolikts nekur nekas nav."
Ziņojis ēdiena piegādes kompānijai, ka uzrādoties: pica viņam piegādāta, bet neko neesot saņēmis… Neraugoties uz to, ēdiena piegādes kompānija atbildējusi, ka naudas atmaksa nebūšsot iespējama.
"Bolt Food" sākotnēji gan nesniedz ZIŅnešiem informāciju, vai tiešām arī šajā gadījumā picu nogādājuši atpakaļ resorānā, aizbildinoties ar datu aizsardzību, taču veicot vairāku dienu izmeklēšanu, atsūta ziņu ka atbilstoši “Bolt Food” platformas drošības nosacījumiem,
pasūtījums tomēr ticis utilizēts,
jo, atrodoties norādītajā adresē, kurjers nespēja sazināties ar klientu.