"Rīgas satiksmes" trolejbuss. Foto: Īriss Sviklis/LETA
Mikroblogošanas vietnes “Threads” lietotāja Zanda dalījusies ar sevis pieredzēto nepatīkamo attieksmi no kāda “Rīgas satiksmes” 15. trolejbusa vadītāja.
“Šoferis 2 reizes iespieda mani durvīs kamēr cēlu iekšā ratus ar bērnu, un tad uzsāka braukt pirms es biju aizstūmusi ratus līdz tai paredzētajai vietai,” raksta Zanda.
Tomēr tas neesot bijis viss – šoferis tāpat izrīkojies, kad Zandai bija jāizkāpj no trolejbusa: “Pie izkāpšanas neņēma vērā, ka spiedu speciāli paredzēto pogu cilvēkiem ar ratiem vai ratiņkrēslu, lai šoferis nolaistu sabiedriskā malu vai izlaistu rampu, lai var droši izkāpt.”
“Nācās kliegt šoferim, kurš ignorēja, tuvāk esošie cilvēki pateica šoferim un tiku ārā,” tā Zanda.
Šī neesot pirmā reize, kad “Rīgas satiksmes” šoferis necienīgi izturējies pret Zandu, kura transportā vēlējusies iekāpt ar bērnu ratiem – pirmajā reizē šoferis iespiedis ratus durvīs brīdī, kad viņa kāpusi ārā.
Zanda norāda, ka ir piefiksējusi sabiedriskā transporta numuru un nodevusi informāciju “Rīgas satiksmei”, taču uz doto brīdi neviens viņai nav sniedzis atbildi.
"Rīgas satiksmes" trolejbuss. Foto: Īriss Sviklis/LETA