"TikTok" aplikācija. Foto: Unisplash
Globālais digitālo tehnoloģiju uzņēmums “Aleph”, kas piedāvā digitālās reklāmas risinājumus, paziņo, ka paplašina savu pakalpojumu klāstu Latvijā, ar 1. augustu uzsākot piedāvāt “TikTok Ad” pakalpojumu risinājumus.
Arnis Ozols, “Aleph” reģionālais direktors: “Mūsu uzdevums ir nodrošināt uzņēmumu izaugsmes iespējas, sniedzot iespēju ar reklāmas palīdzību sasniegt arvien jaunas mērķauditorijas. Esam pārliecināti, ka arī Latvijas uzņēmumiem “TikTok” dinamiskā un strauji augošā lietotāju bāze ir pievilcīga auditorija.”
“Aleph” dažādos pasaules reģionos sadarbojas ar “TikTok” jau kopš 2019. gada. Tas ir palīdzējis uzņēmumam gūt dziļu izpratni par produktu portfeli, platformas lietotāju demogrāfiju un labākajām stratēģijām, kas pielāgotas dažāda lieluma zīmoliem.
Pateicoties šai sadarbībai, sākot ar 2024. gada 1. augustu arī dažādi Latvijas zīmoli var izmantot iespēju piesaistīt jaunu klientu uzmanību, izmantojot dažādus “TikTok” reklāmas risinājumus. Balstoties uz savu bagāto pieredzi, “Aleph” piedāvās arī vietējās mērķauditorijas atlasi, gadījumu izpēti, pasākumus virtuālajā vidē vai klātienē, izglītojošus resursus un starptautiskas norēķinu iespējas, nodrošinot gan zīmolam saistošus, gan uz rezultātiem balstītus reklāmas risinājumus.
“TikTok” turpina strauju izgausmi, un tās lietotāju bāze pasaulē jau pārsniegusi vienu miljardu aktīvu lietotāju, kamēr Eiropā tie ir 150 miljoni lietotāju. Zīmoli ātri vien ir kļuvuši par nozīmīgu “TikTok” kopienas daļu, un pati kopiena vairākkārt ir pierādījusi savu ietekmi, liekot platformā uzmanību ieguvušiem produktiem burtiski izzust no noliktavu plauktiem.
Par “Aleph”
“Aleph” ir globāli digitālo mediju partneri, kas savieno tūkstošiem reklāmdevēju ar pasaules vadošajām digitālajām platformām vairāk nekā 130 pasaules valstīs, kurās nav fiziskas platformu klātbūtnes. Uzņēmums palīdz reklāmdevējiem izveidot saikni ar patērētājiem vairāk nekā 45 pasaules vadošajās digitālajās platformās, piemēram, “Google”, “Microsoft”, “Pinterest”, “Reddit”, “Snap”, “Spotify”, “TikTok”, “Twitch”, “Uber”, “X” un citās. Izmantojot šīs ilgtermiņa partnerības, “Aleph” sniedz uzņēmumiem neierobežotas vietējās un globālās reklāmas iespējas. “Aleph” tika dibināts 2005. gadā, un to vada uzņēmuma dibinātājs Gastons Taratu.
Pēdējos gados “Aleph” grupa ir izaugusi līdz vairāk nekā 1400 darbiniekiem, kas strādā 65 birojos piecos kontinentos, kā arī ir piesaistījusi investīcijas no tādiem institucionālajiem partneriem kā “CVC Partners”, “Mercado Libre”, “Sony”, “X” un “Snap”.
"TikTok" aplikācija. Foto: Unisplash