Ilustratīvs foto un ekrānšāviņš no "Facebook"
Sociālās platformas "Facebook" lietotāja Anna Miesniece dalījusies ar visai sāpīgu stāstu par pieredzi ar "Bolt" īres automašīnu un to, kā kompānija no viņas mēģina piedzīt teju 9000 eiro par avāriju, kurai sieviete nav bijusi pat tuvumā.
Anna pēc brauciena pabeigšanas vakarā esot devusies mājup, bet tikai nākamajā rītā sapratusi, ka brauciens nav ticis noslēgts. To kāds izmantojis ļaunprātīgi, vizinājies ar automašīnu un beigās tā cietusi avārijā.
Sieviete par to neko nav zinājusi. "Rakstu supportam, neatbild. Rakstīju četras stundas ar 20-30 minūšu pārtraukumiem. Vienīgais atrodamais kontakttālrunis "Bolt" izslēgts, neatbild. Sestdienas diena. Man, protams, arī prātā optimistiska doma, ka kāds aizbrauks uz mājām, noliks mašīnu un es viņu nobloķēšu."
Pirmdien Anna saņēmusi zvanu no "Bolt", kas atklājuši, ka mašīna atrasta. "Pēc dažām nedēļām zvana policija, mašīna atrasta sadauzīta un ierosināta lieta uz mani. Sniedzu paskaidrojumu, ka rakstīju "Bolt", zvanīju, bet tālrunis bija izslēgts. Ir liecinieki, ka no rīta biju darbā. Ari "Bolt" redz, ka mans telefons visu brauciena laiku ir citā Rīgas galā."
Pēc mēneša uz e-pastu atnācis ziņojums no "Bolt", ka Annai ir jāsamaksā 8737 eiro un 45 centi par auto remontu, kas pamatīgi šokējis sievieti.
Ilustratīvs foto un ekrānšāviņš no "Facebook"