You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Sprauslu remonts - kā pagarināt benzīna sprauslu kalpošanas mūžu?

Sprauslu remonts, Distehnika

Sprauslu remonts, Distehnika

Ir zināms, ka ļoti daudzi benzīna dzinēja mašīnu īpašnieki atšķirībā no dīzelistiem, vienaldzīgi izturas pret benzīna iesmidzināšanas sprauslu profilaksi. Bet tas nepavisam nav pareizi, jo nepareiza sprauslu darbība pasliktina ne tikai dzinēja darbības parametrus, bet arī samazina to kalpošanas laiku. Benzīna sprauslu kalpošanas laiks nav noteikts. Neskatoties uz to, profilakse ik pēc 100 000-150 00 km ļoti labvelīgi ietekmē viņu kalpošanas ciklu. Netīrumi un citas nelabvēlīgas piedevas degvielā uzkrājas sprauslā, veicina nodilumu un samazina kalpošanas laiku, kaut gan pie pareizām attiecībām iespējams nobraukt pat 250 000 km un vairāk.

Kad nepieciešams sprauslu remonts?

Simptomi, kuri norāda uz to, ka nekavējoši nepieciešama tehniskā apkope:

  • dzinēja nevienmērīga darbība
  • apgrūtināta dzinēja iedarbošanās
  • nevienmērīgs paātrinājums
  • jaudas zudumi
  • palielināts degvielas petēriņš
  • palielināts CO2

Kādēļ nevajadzētu veikt degvielas sistēmas tīrīšanu pašiem?

Daudzi mašīnu īpašnieki un pat servisi, parādoties šādiem simptomiem, cenšās veikt degvielas sistēmas tīrīšanu garāžās apstakļos. Vienkarši ielejot degvielas bākā tīrošo šķidrumu. Tīrīšana tiek veikta uz aklo nenovertējot iegūto rezultātu kvalitāti. Lieta tādā, ka pie tādas aklās tīrīšanas, jūs nevarat novērtēt katras sprauslas darbību atsevišķi, kas ir ļoti svarīgi, lai dzinējs ilgi kalpotu. Kā arī, jūs neredzat, kā katra sprausla strādā dinamiskā slodzē, pie lieliem apgriezieniem, vērtējot kūli pie dažādiem darba režīmiem. Lai veiktu pilnvērtīgi visas šīs augstākminētās pārbaudes, ir speciāli stendi, uz kuriem noņemtas sprauslas no dzinēja tiek mazgātas ultraskaņas vannā tehnoloģiskā režīmā un tikai pēc tam tiek pārbaudītas testplānā paredzētajos režīmos uz kūļa kvalitāti un degviela dozāciju, dažādos režīmos.

Priekš šādiem mērķiem SIA Distehnika izmanto šīs jomas līdera ASNU (Anglija) iekārtas un tehnoloģiju. Tehnologija ļauj strādāt ar visām mūsdienīgākajām benzīna iesmidzināšanas sistēmām: parastās sprauslas, magnētiskās sprauslas, GDI, FSI un pjezo sprauslas.


Sprauslu remonts, Distehnika

Sprauslu remonts, Distehnika

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas