You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

“Tet” jaunais zīmols “Backscreen” nodrošinās pilna spektra mediju un straumēšanas tehnoloģijas

Backscreen prezentācijas pasākums. Foto: Publicitātes attēls

Backscreen prezentācijas pasākums. Foto: Publicitātes attēls

Tehnoloģiju uzņēmums “Tet” atklāj jaunu zīmolu “Backscreen”, kas piedāvā mūsdienīgu pakalpojumu kopumu video satura uzglabāšanai, apstrādei, publicēšanai, straumēšanai un atskaņošanai.

Jaunā zīmola nodrošinātie pakalpojumi ir noderīgi video uz pieprasījuma, tiešraides TV kanālu, dažādu pasākumu tiešraižu, sporta pārraižu, digitālo apmācību, uzņēmumu mārketinga un jebkura cita video satura straumēšanai. Sniegtie pakalpojumi ir mērogojami tā, ka tos var izmantot gan lielas raidorganizācijas un telekomunikāciju uzņēmumi ar miljoniem skatītāju, gan arī tādi satura īpašnieki, kuriem ir nepieciešams pārraidīt vienu tiešraidi vai dažus video klipus nelielam skatītāju skaitam.

Kā norāda “Tet” galvenais izpilddirektors Uldis Tatarčuks: “Katram satura veidotājam – gan lielajiem nozares profesionāļiem, gan arī tiem, kas tikai nesen sākuši nodarboties ar satura radīšanu, ir vērts izmantot šo tendenci biznesa attīstībai. Tādā veidā ne tikai sasniedzot un saglabājot savu esošo mērķauditoriju, bet caur straumēšanas kanāliem piesaistot jaunu – jauniešu jeb Z paaudzes auditoriju, kas regulāri patērē video saturu. Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem labāko iespējamo pakalpojumu, bet skatītājiem – nākamās paaudzes skatīšanās pieredzi. Esam pārliecināti, ka mūsu pakalpojums var kļūt konkurētspējīgs un interesants arī globālajā tirgū.”

Backscreen Webplay ir pašapkalpošanās video platforma, kura nodrošina vienkāršu video uzglabāšanu, apstrādi, pārvaldīšanu, publicēšanu un atskaņošanu klientu interneta vietnēs, savukārt Backscreen Media ir universāla pašapkalpošanās multivides platforma, kas paplašina Webplay funkcionalitāti un ļauj profesionāli pārvaldīt liela apjoma video saturu un publicēt tos vairākās platformās.

Jaunais zīmols aptver 50 profesionāļu komandu ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi nozarē.

Jaunā zīmola mērķis ir atbalstīt visa veida satura veidotājus, sākot ar tiem, kas ir tikai ceļā uz sava video kanāla izveidi internetā, beidzot ar tiem, kas gadiem attīsta liela mēroga, starptautiskus straumēšanas platformu projektus.

Backscreen prezentācijas pasākums. Foto: Publicitātes attēls

Backscreen prezentācijas pasākums. Foto: Publicitātes attēls

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas