You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Vairākas dzelzceļa stacijas Latvijā vairs nav izdevīgi uzturēt, pasažieri vīlušies

Slēdzot vairākas dzelzceļa stacijas, valsts plāno ietaupīt 300 000 eiro gadā

Autotransporta direkcija lēmusi reorganizēt virkni dzelzceļa staciju un slēgt ne tikai biļešu kases, bet arī uzgaidāmās telpas. Kuras stacijas tās ir, kāpēc pieņemts šāds lēmums un kā tas ietekmēs pasažieru ikdienu?

Autotransporta direkcijā uzsver, ka arī kaimiņvalstīs jau vairākus gadus biļešu pārdošana tiek pārcelta uz internetvidi un ierastās biļešu kases tik pat kā vairs neesot, tāpēc arī mums būtu jāseko šim piemēram, un Latvija esot viena no pēdējām Eiropā, kas plāno veikt šādas pārmaiņas.

Tuvākajos mēnešos tiks slēgtas 14 dzelzceļa staciju uzgaidāmās telpas, kas nozīmē, ka vilcienu arī sliktu laikapstākļu gadījumā būs jāgaida, stāvot zem klajas debess.

Sabiedrība šādam lēmumam nepiekrīt, jo uzskata, ka ne visi cilvēki māk apieties ar internetu un tehnoloģijām, taču Autotransporta direkcija atbild, ka dzelzceļa stacijas izmanto mazs cilvēku skaits, līdz ar to, tās nav finansiāli izdevīgi uzturēt.

Vairāk skaties sižetā.

Foto: "360 Ziņneši"

Foto: "360 Ziņneši"

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas