Janvāra sākumā satiksmes ministrs Kaspars Briškens ar uzņēmumiem “Pasažieru vilciens”, “Autotransporta direkcija” un “Latvijas dzelzceļš” apsprieda, kādi varētu būt risinājumi gadījumos, kad sabiedriskais transports apstājas vai kavējas.
Kā vienu no variantiem “Pasažieru vilciens” piedāvā taksometra izsaukšanu – primāri to dara pasažieris pats, čeku, vilciena biļeti un citus dokumentus iesniedzot uzņēmumam kompensācijas saņemšanai.
Taču to varēs darīt arī vilciena konduktors kontrolieris. Kā portālam “1188.lv” skaidro “Pasažieru vilciens” Komunikācijas un mārketinga daļas vadītāja Sigita Zviedre, gadījumos, ja pasažierim ir ārkārtas situācija, kad tiešām nevar gaidīt, piemēram, ir jābūt lidostā, ārstniecības iestādē, uzņēmums aicina par to neklusēt, uzreiz doties pie konduktora kontroliera un informēt par situāciju, lai atrastu alternatīvu. Konduktori kontrolieri ir instruēti rīcībai ārkārtas gadījumā.
Konduktora kontroliera atbalsts lieti noderēs, ja šādā ārkārtas situācijā nonāks skolēns, kuram nebūs pieejami līdzekļi, lai apmaksātu taksometru.