"Wolt" kurjers, attēls ilustratīvs. Foto: LETA
Pēc ilgāka testēšanas perioda tehnoloģiju uzņēmums "Wolt" izstrādājis jaunu reklāmas pakalpojumu "WoltAds", kas palīdzēs tā sadarbības partneriem (platformā esošajiem uzņēmumiem) kļūt redzamākiem un tādejādi atbalstīs to straujāku izaugsmi. Tagad, noslēdzot beta versijas periodu, užņemums vēlas paplašināt šī jaunā pakalpojuma darbību visās 27 valstīs, kurās uzņēmums šobrīd darbojas.
"Wolt" platformā, kuru 2022.gadā iegādājās Amerikā bāzētais uzņēmums "DoorDash", šobrīd ir vairāk nekā 36 miljoni reģistrēto lietotāju no 27 pasaules valstīm un vairāk nekā 500 dažādām pilsētām.
Šobrīd "WoltAds" ir divi pakalpojumu virzieni: uzņēmumiem un zīmoliem. "WoltAds" uzņēmumiem ir vērsts uz vairāk nekā 140 000 uzņēmumu apkalpošanu visās Wolt darbības valstīs, no kuriem 86% ir tieši mazie uzņēmumi. Savukārt zīmoliem pakalpojums ir paredzēts lieliem starptautiskiem zīmoliem.
"Vēlamies kļūt par pakalpojumu, kas nodrošina izaugsmi visa veida uzņēmumiem - sākot ar maziem vietējiem tirgotājiem un restorāniem un beidzot ar lielākiem starptautiskiem zīmoliem. Tas ir ambiciozs mērķis, tāpēc joprojām attīstām un strādājam pie jaunā reklāmas pakalpojuma, lai to sasniegtu," papildina Katalīna Salazara, "WoltAds" starptautiskā vadītāja.
"Wolt" kurjers, attēls ilustratīvs. Foto: LETA