Ēriks Stendzenieks, 360TV ekrānšāviņš
Trešdienas vakarā kanāla 360TV raidījumā “Rezervēts” žurnālists Armands Tripāns uz sarunu bija aicinājis reklāmas jomas ekspertu Ēriku Stendzenieku. Viņš bija viens no pirmajiem, kas Latvijā saprata reklāmas spēju kontrolēt cilvēku paradumus un bija brīdis, kad zem teju katras drukātās, radio vai TV reklāmas “slēpās” viņa vārds.
Treknajos gados Ēriks bija klāt viņiem visiem – Šķēlem, Kalvītim, Šleseram. Viņam vienmēr bijusi cena, taču nenoliedzami - arī vērtības. Viņš māk skaisti ietērpt vārdus, lai visiem patiktu un arī nepatiktu. Stendzenieks izveidoja arī varenāko reklāmas aģentūru Latvijā, un pēc divām desmitgadēm – nospļāvās un pārdeva. Turklāt palika pie sasistas siles arī laulības dzīvē. Tieši par to, kā savienot veiksmīgu karjeru ar ģimeni un kādas ir Ērika dzīves laikā gūtās atziņas, Armands vēlējās dzirdēt ko vairāk. “Nemēģini visu pasaules naudu nopelnīt un kontrolēt visus procesus. Tad, kad tu esi uzņēmuma vadītājs, tu, protams, grib iebāzt degunu katrā bukleta maketā un visiem norādīt – kas, kur un kā jādara. Ja tu nevari pietiekoši lielu daļu no sevis deleģēt projām, tad tas tevi baigi sadedzina.” Pieredzē dalās Ēriks un atklāti saka, ka ģimenei esot atņēmis ļoti daudz sava laika. Tomēr arī zina – izlietu ūdeni vairs nav iespējams sasmelt. “Kamēr laika mašīna nav izdomāta, tikmēr tur baigi grūti atpakaļ nokļūt. Tu nevari laika mašīnā iesēsties, bet tu vari savas turpmākās darbības administrēt.” “Rezervēts” studijā Ēriks arī atklāja, ka viņam šobrīd daudz nevajag – jūru, kūpinātas zivis un vietu, kur pateikt – kas ir kas
Skaties raidījumu "Rezervēts" trešdienās 22:05 telekanālā 360TV
Izlasi arī:
Ēriks Stendzenieks, 360TV ekrānšāviņš
Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas