Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

“Facebook” turpmāk būs “Meta”

Marks Cukenbergs paziņo par "Meta", ekrānuzņēmums

Marks Cukenbergs paziņo par "Meta", ekrānuzņēmums

2021. gada 28. oktobrī Connect 2021 izpilddirektors Marks Cukerbergs oficiāli iepazīstināja ar Meta, kas apvieno mūsu lietotnes un tehnoloģijas vienā jaunā uzņēmuma zīmolā. Meta galvenā uzmanība tiks pievērsta metaversuma atdzīvināšanai un palīdzībai cilvēkiem sazināties, atrast kopienas un attīstīt uzņēmumus.

Metaverss – iespēja būt kopā pat tad, kad tas nav iespējams

“Metaverss būs kā mūsdienu tiešsaistes sociālās pieredzes hibrīds, kas dažkārt tiek paplašināts trīs dimensijās vai projicēts fiziskajā pasaulē. Tas ļaus dalīties aizraujošā pieredzē ar citiem cilvēkiem pat tad, ja nav iespējams būt kopā — un darīt kopā lietas, ko nevarētu izdarīt fiziskajā pasaulē. Tā ir nākamā evolūcija garā sociālo tehnoloģiju rindā, un tā ievada jaunu nodaļu mūsu uzņēmumam,” ziņo Marks Cukenbergs par jaunajām pārmaiņām.

“Mūsu ikgadējā Connect konference pulcē paplašinātās un virtuālās realitātes izstrādātājus, satura veidotājus, mārketinga speciālistus un citus, lai atzīmētu nozares uzplaukumu un izaugsmi. Šī gada virtuālajā pasākumā tika pētīts, kāda varētu būt pieredze metaversā nākamajā desmitgadē — no sociālajām saiknēm līdz izklaidei, spēlēm, fitnesam, darbam, izglītībai un tirdzniecībai. Mēs arī paziņojām par jauniem rīkiem, kas palīdz cilvēkiem veidot metaversu, tostarp Klātbūtnes platformu, kas nodrošinās jaunu jauktas realitātes pieredzi Quest 2, un 150 miljonu dolāru ieguldījumu ieskaujošā apmācībā, lai apmācītu nākamās paaudzes veidotājus,” raksta Marks.

Vietnē meta.com iespējams noskatīties pilnu Connect galveno runu un uzzināt vairāk par to, kā metaversums atvērs jaunas iespējas. Jaunā dizaina emuārā var arī uzzināt vairāk par uzņēmuma darbu pēdējo mēnešu laikā, izstrādājot Meta zīmolu.

Uzņēmuma korporatīvā struktūra nemainās, taču tas, kā tiek ziņots par finanšu rādītājiem, nemainās. Sākot ar 2021. gada ceturtā ceturkšņa rezultātiem, uzņēmums plāno sniegt pārskatus par diviem darbības segmentiem: Apps Family un Reality Labs. Tāpat arī plānots 1. decembrī sākt tirdzniecību ar jauno akciju cenu, kas ir rezervētas, MVRS. “Šodienas paziņojums neietekmē to, kā mēs izmantojam vai kopīgojam datus,” mierina Marks Cukenbergs.

Meta izstrādā tehnoloģijas, kas palīdz cilvēkiem sazināties, atrast kopienas un attīstīt uzņēmumus. Kad Facebook sāka darboties 2004. gadā, tas mainīja veidu, kā cilvēki sazinās. Tādas lietotnes kā Messenger, Instagram un WhatsApp sniedza vēl vairāk iespēju miljardiem cilvēku visā pasaulē. Tagad Meta virzās tālāk par 2D ekrāniem, lai iegūtu visaptverošu pieredzi, piemēram, paplašināto un virtuālo realitāti, lai palīdzētu veidot nākamo sociālo tehnoloģiju attīstību.

Jāņem vērā, ka līdzšinējie platformu zīmoli nemainīsies un tie paliks tādi paši - Facebook, Instagram un "WhatsApp".

Ar Marka Cukenberga oficiālo paziņojumu digitālajā vēstulē var iepazīties šeit.

Marks Cukenbergs paziņo par "Meta", ekrānuzņēmums

Marks Cukenbergs paziņo par "Meta", ekrānuzņēmums

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas