Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Jaunas preču loģistikas un bezkontakta piegādes iespējas uzņēmumiem

Loģistika, bezkontakta piegādes iespējas uzņēmumiem, Foto: Raben Latvija

Loģistika, bezkontakta piegādes iespējas uzņēmumiem, Foto: Raben Latvija

Pašreizējā realitātē drošības sajūta ir kļuvusi īpaši svarīga. Daudzi patērētāji ir ievērojami mainījuši savus ieradumus un izturēšanos. Gan ievērojot likuma prasības, gan arī domājot par savu drošību, arvien vairāk cilvēku izvēlas iepirkties internetā.

Operatīvi reaģējot uz situācijas izmaiņām, starptautiskais loģistikas uzņēmums Raben Group pagājušajā gadā ir ieviesis vairākas būtiskas inovācijas - jau kopš maija klientiem ir iespēja izvēlēties bezkontakta piegādes apliecinājumu, bet oktobrī uzņēmums ir atvēris jaunu, būtiski uzlabotu tīmekļa vietni.

Bezkontakta piegādes apliecinājums jeb PCD

Jaunais pakalpojums – bezkontakta piegādes apliecinājums (saīsinājumā – PCD) – ieviests ar mērķi, lai pēc iespējas izslēgtu saskarsmi starp preču piegādes procesa dalībniekiem un padarītu to maksimāli ērtu un drošu preču saņēmējiem. Tas pieejams kā papildu pakalpojums salikto kravu pārvadājumiem, un ļauj piegādāt sūtījumus praktiski bez saņēmēja līdzdalības.

Jaunais pakalpojums ir paredzēts, lai atvieglotu piegādes procesu, arī gadījumā, ja saņēmējs nevēlas vai nevar apstiprināt piegādi ar parakstu, piemēram, tādēļ, ka slimo vai/un atrodas pašizolācijā.

Kā darbojas piegādes process ar PCD?

Piegādes process ar PCD ir ļoti vienkāršs. Pietiek, ja klients ievada pasūtījumu myOrder sistēmā (myRaben platformā), kurā norāda savu vēlmi izmantot bezmaksas papildu PCD pakalpojumu. Tad vadītājs, veicot piegādi, atstāj preces saņēmēja norādītajā vietā un nofotografē 3 fotoattēlus: uz etiķetes, sūtījuma un sūtījuma ar etiķeti. Tādā veidā viņš ērti apstiprina piegādi, bez nepieciešamības kravas saņēmējam to parakstīt, tāpēc ir iespējams saglabāt piemērotu attālumu starp vadītāju un saņēmēju. Fotoattēli automātiski tiek saglabāti vadītāja mobilajā ierīcē un apstrādāti piegādes pavadzīmē. Dokumentā ir ierakstīts arī kravas automašīnas reģistrācijas numurs, datums, laiks un fotoattēlu uzņemšanas vietas ģeogrāfiskās koordinātas.

Šis novatoriskais risinājums garantē, ka fotogrāfijas ir uzņemtas noteiktā vietā un laikā. Klients var uzreiz redzēt piegādes apliecinājumu myRaben platformā, un šāds piegādi apstiprinošs attēls sniedz lielāku noteiktību gan nosūtītājam, gan saņēmējam, ka piegāde ir pabeigta un sūtījums veiksmīgi sasniedzis gala mērķi.

Protams, kravas saņēmējs vienmēr var izvēlēties arī tradicionālo piegādes veidu, piemēram, parakstīties uz vadītāja mobilās ierīces vai pārvadājuma dokumenta.

Klientu ērtībām - jaunās tīmekļa vietnes iespējas

Lai arī Raben Group ir uzņēmums ar nu jau gandrīz 90 gadu senām tradīcijām, tas lepojas, ka allaž ir bijis starp inovāciju līderiem ne tikai loģistikas jomā vien, un vienmēr ir sniedzis klientiem tieši to, ko viņi sagaida. Oktobrī uzņēmums atklāja savu jauno tīmekļa vietni, kas cita starpā ietver arī ātru sūtījuma statusa pārbaudi, vieglu pieeju klientu zonai un sadaļu “People with drive” – Raben komandu, kuras raksturīgākā iezīme ir milzu aizrautība.

Jaunais vietnes dizains ir maksimāli pielāgots lietotāju ērtībām. Vienkāršota izvēlne nodrošina iespēju ātri piekļūt vissvarīgākajām funkcijām, bet starp jaunumiem, kas sagaida vietnes apmeklētājus, ir arī vienkāršas sūtījumu izcenojumu veidlapas un interesanti video sižeti par Raben Group.

Taču mūsdienīgs un dinamisks izskats vēl nav viss. Jaunās vietnes lietotāji varēs izmantot arī citas priekšrocības, piemēram, vieglu pieeju klientu zonai, uzlabotu filiāļu meklētāju, ātru sūtījumu statusu pārbaudi un iespēju piekļūt vietnei, arī neesot tiešsaistē.

Jaunā vietne nozīmē arī to, ka tās saturs būs viegli izmantojams mobilajās ierīcēs, bet tās pārtīšana un izvēlnes ir īpaši pielāgotas un ērtas lietotājiem, kuri labprātāk izmanto savus viedtālruņus. Lai uzlabotu vietnes izmantošanas kvalitāti, Raben spēra inovatīvu soli un izveidoja vietni, kas apvieno labākās tīmekļa vietņu un mobilo lietotņu īpašības. Pateicoties šim risinājumam, jaunā vietne ir daudz ātrāka un strādā pat tad, kad lietotājam nav piekļuves tīklam, vai arī ja lietotājam ir lēns savienojums.

Loģistika, bezkontakta piegādes iespējas uzņēmumiem, Foto: Raben Latvija

Loģistika, bezkontakta piegādes iespējas uzņēmumiem, Foto: Raben Latvija

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas