Lotte Tisenkopfa-Iltnere, "YouTube" kanāla "Generation Famous" ekrānšāviņš
Latvijā dzimušā veiksmīgā uzņēmuma "Madara Cosmetics" radītāja un vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere atklāja, ka aizvadītajā gadā tā apgrozījums sasniedza 17 miljonus, taču viņa 23 gadu vecumā sāka ar pašu mazumiņu. Uzņēmējas ieteikums - ja gribi sākt uzņēmējdarbību, tad tas ir jādara. Viņa dalījās arī ar diviem padomiem no savas pieredzes.
Vispirms nepieciešams sajust sevī un patērētājā vajadzību pēc noteiktās preces vai pakalpojuma: "Tev ir jāielien savā un citu cilvēku galvās, sajūtās. Ir nepieciešams dziļi sajust to iekšējo, autentisko lietu, un tad apzināties. Nākamais solis ir to pārbaudīt - dot māsai, mammai, draudzenei. Vai viņām arī tā liekas, kā tev? Vajag iedot notestēt, jādabū tā sajūta arī no citiem. Nevar bāzēt visu tikai uz savu sajūtu. Ir jāiedod tirgum pagaršot, jo ir lietas, kas aiziet, un ir lietas, kas neaiziet. Ir jātrāpa tieši īstajā nišā."
Runājot par uzņēmuma darbības sākšanu, viņa norādīja, ka nevajag miljonus - pirmajam solim der arī pāris simti, kā arī pieteikšanās dažādiem grantiem. Ja sākumā neizdodas, viņa aicina nemest plinti krūmos: "Nevajag padoties."
Vairāk par savām mīļākajām slavenībām meklē 1188 Play un 1188 Izklaides sadaļā!
Ieskaties arī te:
- Vegāne Mičule pastāsta, kāpēc publiski dalās ar plikbildēm
- FOTO: Influenceres Alinas Kelleres grūtniecības mode
- Lielo izmēru modeles, kuras neslēpj savus apaļumus
- Madaras dziednieciskās un praktiskās īpašības
- Labākās dienas friziera apmeklējumam jūlijā
Lotte Tisenkopfa-Iltnere, "YouTube" kanāla "Generation Famous" ekrānšāviņš