Dāvanas, foto by tamanna_rumee, pixabay.com
Omniva rīcībā nonākusi informācija par krāpnieciskiem gadījumiem, kur tiek izmantotas viltus īsziņas (SMS) ar aicinājumu norēķināties pirms preces saņemšanas. Krāpnieki it kā Omniva vārdā privātu sūtījumu saņēmējiem izsūta viltus SMS, kur saistībā ar ārkārtas situāciju aicina klientus veikt pārskaitījumu uz SMS norādīto bankas kontu, informē Ruta Pole, SIA Omniva Latvija mārketinga vadītāja.
Drošu pēcapmaksu par preci vai sūtījumu ar Omniva iespējams veikt vien sūtījuma saņemšanas brīdī, ar bankas karti norēķinoties Omniva pakomātā vai pie kurjera, kurš veic sūtījuma piegādi uz klienta izvēlēto adresi.
Minētais gadījums noticis, klientam izvietojot sludinājumu portālā ss.com, ka vēlas iegādāties konkrētu preci. Uz sludinājumu atsaucās kāds krāpnieks, solot izsūtīt šo konkrēto preci ar Omniva starpniecību un par preci norēķināties pie preces saņemšanas, taču piegādes procesā izsūtījis SMS it kā Omniva vārdā, aicinot maksājumu veikt pirms sūtījuma saņemšanas.
Aicinām ikvienu sūtījuma saņēmējus ņemt vērā, ka Omniva nekad savus klientus neaicina veikt pārskaitījumu uz bankas kontu par gaidāmo sūtījumu, un nekavējoties par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem ziņot uzņēmuma atbalsta centram pa tālruni 27042424 vai rakstot uz info@omniva.lv, kā arī ziņot Valsts policijai.
Vairāk lasi:
- Kāpēc paciņas nosūtīšanai izvēlēties kurjeru?
- Vai zināji, ka pasta sūtījumus iespējams apdrošināt?
Dāvanas, foto by tamanna_rumee, pixabay.com