Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Optimizē pārtikas produktu klāstu, ko piešķir valsts apdraudējuma gadījumā

Pārtikas produkti, konservu maiss, Photo by Austin Kehmeier on Unsplash

Pārtikas produkti, konservu maiss, Photo by Austin Kehmeier on Unsplash

Uzlabota kārtība par iedzīvotāju nodrošināšanu ar pārtiku valsts apdraudējuma gadījumā

Valdība šodien, 1.martā, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) izstrādātos noteikumus par iedzīvotāju nodrošināšanu ar pārtiku valsts apdraudējuma gadījumā, uzlabojot un aktualizējot esošo kārtību.

Līdz šim (MK 28.08.2007. noteikumi Nr.585) noteiktais pārtikas produktu klāsts bija pārāk plašs un detalizēts. Jaunie noteikumi optimizē (sašaurina) esošo pārtikas produktu klāstu.

Saskaņā ar jaunajiem noteikumiem valsts apdraudējuma gadījumā tiks ieviesta normēta pārtikas apgāde ar tādiem pamatproduktiem, kas būtu:

  • ātri pagatavojami,
  • ar diezgan ilgu derīguma termiņu,
  • uzglabājami vienkāršos apstākļos,
  • tādi, kurus valsts tautsaimniecība spētu nodrošināt valsts apdraudējuma gadījumā.

Valsts apdraudējuma gadījumā normētai pārtikas apgādei tiks izmantoti tādi pārtikas produkti, kas ir lietojami uzturā uzreiz (piemēram, gaļas un zivju konservi, sausiņi u.tml.), vai kuru pagatavošanā nav nepieciešams daudz laika, ūdens un energoresursu (piemēram, graudaugu pārslas, makaroni, putraimi, milti u.tml.).

Ministru kabineta "Noteikumi par iedzīvotāju nodrošināšanu ar pārtiku valsts apdraudējuma gadījumā" stāsies spēkā pēc to publikācijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Aktuāli arī:

Pārtikas produkti, konservu maiss, Photo by Austin Kehmeier on Unsplash

Pārtikas produkti, konservu maiss, Photo by Austin Kehmeier on Unsplash

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas