Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Transporta digitalizācija un moderno rīku priekšrocības klientiem

Transporta digitalizācija un moderno rīku priekšrocības, foto DSV

Transporta digitalizācija un moderno rīku priekšrocības, foto DSV

Kādu laiku loģistikas nozarē tiek runāts par iespējām, kā to modernizēt un atvieglot, gan klientam, gan kravu organizētājiem. Lielākā daļa, domā un ir pārliecināti, ka viss jau ir atvieglots, bet tā nebūt nav, jo klientam vēljoprojām ar lielāko daļu loģistikas uzņēmumu komunikācija jāveic izmantojot e-pastu un kas ļoti palēnina transporta organizēšanas procesu. Tieši tāpēc procesu optimizācija mūsdienās ir ļoti svarīga un tas spēj ietaupīt visdārgāko, kas mums ir – laiks, atvēlot to uzņēmuma pamatfunkciju veikšanai. Par transporta digitalizāciju un moderno rīku priekšrocībām stāsta DSV Latvia pārdošanas un mārketinga direktors, Aigars Mundeciems.

Modernais rīks transporta digitalizācijai – sistēma MyDSV

Sakarā ar to, ka pasaule kļūst modernāka un ar tehnoloģijām bagātāka, DSV Latvia ir jau ieviesusi un vēlas popularizēt un vienkāršot pieprasījumu procesu caur mydsv.com platformu. MyDSV ir integrēts visās DSV pārstāvētajās valstīs kā viena adrese, kurā visi mūsu klienti var veikt pasūtījumus un iegūt visu ar kravas pārvadājumu saistošo informāciju. MyDSV portāls jau tiek izmantots vairākus gadus, un tas ir pierādījis sevi klientiem kā lielisks rīks efektīvai sadarbībai ar DSV. MyDSV portāls sniedz iespēju veikt visas ar transportu saistītās darbības vienuviet, kas sniedz vairākas priešrocības. Viena no tām - klients pats sev ērtā laikā var izveidot pasūtījumu, kurā ir iespējas norādīt visu paša vēlamo informāciju par noteiktu kravas pārvadājumu. Otra priekšrocība - klients var iegūt visu aktuālo informāciju par pārvadājuma progresu MyDSV sistēmā un redzēt, kur kravas atrodas un kāds ir tās statuss. Klients var arī pievienot nepieciešamos pavaddokumentus, kā arī pēc piegādes iegūt elektronisku piegādes dokumenta kopiju. Kādreiz šo informāciju bija jāpieprasa partneriem zvanot vai rakstot e-pastu, bet, pateicoties mūsdienu tehnoloģijām, mēs varam šo procesu klientiem atvieglot. Tas nozīmē ātrāku informācijas apmaiņu starp kolēģiem dažādas pasaules vietās, ļaujot saņemt nepieciešamos dokumentus dažās sekundēs, nevis vairākās stundās vai pat dienās. Noteikti ir jāpiemin, ka šo tehnoloģiju ieviešana atļauj mums un mūsu klientiem ievērojami samazināt papīra izmantošanu, kas noteikti mūs padara dabai draudzīgākus.

Mūsu jaunums, par ko vēlamies pastāstīt ir jauna funkcionalitāte MyDSV portālā, kura palīdzēs, gan kravu nosūtītājiem, gan kravu saņēmējiem, tā saucās ETA. Pēc klienta pieprasījuma MyDSV ziņos kravas nosūtītājam vai saņēmējam, noteiktu divu stundu logu, kura laikā krava tiks paņemta vai piegādāta no vai uz noteiktu adresi. Šāds pakalpojums kādu laiku darbojas sīkpaku nozarē, taču salikto kravu transportā šis ir jauninājums ar kuru lepojamies. Mēs redzam kā mūsu klientu novērtē šo inovāciju un jau šobrīd palīdz gan pakalpojuma sniedzējiem, kā arī pakalpojuma saņēmējiem. Tieši tāpēc DSV ir investējuši šī pakalpojuma izstrādē, pilnveidojot patiesi digitālu transporta piedāvājumu.

Par DSV

DSV Latvia ir viens no vadošajiem loģistikas uzņēmumiem Latvijā. DSV Latvia ienāca Latvijas loģistikas biznesa jau vēlajos 90 gados. DSV ir ļoti liela kompānija kurā strādā apmēram 75 tūkstoši darbinieku vis apkārt pasaulei. DSV ir ap 90 filiālēm visapkārt pasaulē. Ar katru gadu, mūsu kompānija ir augusi un attīstījusies, kā arī šis gads nav izņēmums. Bez šādam tehnoloģijām mums nebūtu iespējams augt tik ātri, kā vēlamies, tāpēc ļoti investējam jaunās tehnoloģijās un meklējam veidus, ka uzlabot sava darba kvalitāti.

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...