Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Turpmāk Rīgā būs divas Akropoles: "Alfa" kļūs par "Akropole Alfa"

Iepirkšanās centrts, foto - cocoparisienne, Pixabay

Iepirkšanās centrts, foto - cocoparisienne, Pixabay

Uzņēmums "Akropolis Group", kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā - "Alfa" un "Akropole", ir nolēmis paplašināt sava zīmola "AKROPOLE" izmantošanu. Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "AKROPOLE Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "AKROPOLE Rīga", vienlaikus saglabājot nemainīgi augstu klientu servisu un plašu veikalu, izklaides iespēju un pakalpojumu klāstu, informē Katrīna Lohanska, "Akropole" komunikācijas konsultante.

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka "Akropolis Group" uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai AKROPOLE kļūtu par mīlētāko zīmolu un izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus. Turpmākā sinerģija, ko radīs abu tirdzniecības centru kopīga pārvaldība, vienota komunikācija un aktivitātes, nodrošinās klientiem vēl izcilāku iepirkšanās pieredzi," saka "Akropolis Group" izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Līdz ar nosaukuma maiņu "AKROPOLE Alfa" saglabās visu to labo pieredzi, kas ir bijusi tās veiksmīgas darbības pamatā pēdējo 20 gadu laikā. Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību - tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas "Alfa" zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma - dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis - darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par "AKROPOLE Alfa" mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu, ko augsti novērtē mūsu apmeklētāji. Mēs ceram, ka jau tuvākajā laikā gan plašākās iepirkšanās, gan satikšanās un izklaides iespējas ikvienam no mums kļūs arvien aktuālākas," uzsver tirdzniecības centra "Alfa" vadītāja Zane Kaktiņa.

Jau pavasara sākumā "Alfa" un "Akropole" vārdi tiks mainīti uz "AKROPOLE Alfa" un "AKROPOLE Rīga". Jaunā izkārtne "AKROPOLE Alfa" drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos. Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Par TC "Alfa":

"Alfa" ir lielākais tirdzniecības centrs Latvijā, kas apmeklētājiem piedāvā plašu un daudzveidīgu modes un pakalpojumu klāstu 210 tirdzniecības vietās, kuru vidū ir pircēju iecienītie "H&M", "Lindex", "City Men & Women", kā arī unikālie zīmoli "Zara Home", "Home&you", "Black Star Wear" un citi. Tirdzniecības centra 3. stāvā pieejama plaša ēdināšanas zona, kā arī mūsdienīgs sporta klubs "MyFitness Alfa". Kinomīļiem ir pieejamas astoņas kinoteātra "Cinamon" zāles. Apmeklētājiem ar automašīnām pieejama ar sensoriem un gaismām aprīkota autostāvvieta līdz 1750 vietām.

Par "Akropole":

"Akropole" ir modernākais iepirkšanās un izklaides centrs Latvijā ar plašu nomnieku klāstu jebkurai gaumei un dažādām dzīves vajadzībām. Te mājo Latvijā vienīgais multizīmolu veikals "Van Graaf", sporta un dzīvesstila preču veikali "Ballzy Ice", "USC" un "adidas Originals". Tieši šeit ir atrodami vislielākie zīmolu "Zara", "Reserved", "Deichmann", "Oysho", "Guess" un "KidzOne" veikali Latvijā. Plašo veikalu klāstu papildina restorāni un kafejnīcas dažādām gaumēm, kinoteātris ar deviņām skatītāju zālēm (tostarp Latvijā pirmo IMAX kino zāli), mūsdienīga fitnesa zāle, plašs un elegants "Maxima" XXX lielveikals.

Iepirkšanās centrts, foto - cocoparisienne, Pixabay

Iepirkšanās centrts, foto - cocoparisienne, Pixabay

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas