Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

“airBaltic” valde lēmusi uz laiku par 40% samazināt savas algas

Latvijas lidsabiedrības "airBaltic" lidmašīna. Foto: Ieva Čīka/LETA

Latvijas lidsabiedrības "airBaltic" lidmašīna. Foto: Ieva Čīka/LETA

“airBaltic” valde ir brīvprātīgi vienojusies uz laiku daļēji atteikties no savām fiksētajām algām, samazinot tās par 40% līdz brīdim, kad uzņēmuma sākotnējais publiskais piedāvājums (IPO) tiks veiksmīgi īstenots, portālu “1188.lv” informē lidsabiedrība.

Reklāma

Šis lēmums apliecina valdes apņēmību rīkoties pilnībā saskaņoti ar akcionāru interesēm, uzņēmumam koncentrējoties uz izmaksu samazināšanu, lai sekmīgi īstenotu IPO.

IPO ir viens no “airBaltic” stratēģiskajiem prioritārajiem mērķiem, kas stiprinās uzņēmuma finanšu noturību un nodrošinās tālāko izaugsmi. Brīvprātīgais algas samazinājums atspoguļo valdes pārliecību par “airBaltic” vērtību ilgtermiņā.

Andrejs Martinovs, “airBaltic” padomes priekšsēdētājs skaidro: “Šis valdes lēmums skaidri parāda viņu pārliecību par lidsabiedrības nākotni un nelokāmo apņēmību nodrošināt veiksmīgu IPO. Viņu līderība ir izšķiroša, lai mēs veiksmīgi virzītos uz priekšu ar šo nozīmīgo pavērsienu “airBaltic” attīstībā. Lidsabiedrības padome pilnībā atbalsta šo iniciatīvu un turpinās nodrošināt veiksmīgu transformāciju, “airBaltic” kļūstot par biržā kotētu uzņēmumu.”

“airBaltic” mērķis ir nostiprināt savu pozīciju kā vadošajai lidsabiedrībai Baltijas reģionā un vienai no visstraujāk augošajām lidsabiedrībām Eiropā, balstoties uz līdzšinējiem panākumiem. Uzņēmums cieši uzrauga kapitāla tirgus un globālās aviācijas nozares attīstību, lai nodrošinātu, ka IPO tiek uzsākts optimālā laikā, lai veicinātu vislielāko iespējamo vērtību.

Latvijas lidsabiedrības "airBaltic" lidmašīna. Foto: Ieva Čīka/LETA

Latvijas lidsabiedrības "airBaltic" lidmašīna. Foto: Ieva Čīka/LETA

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Saturs turpināsies pēc reklāmas