"Astro'n'out" nodod teju 3000 eiro vērtu ziedojumu BKUS Vecāku mājai. Publicitātes foto
Eksperiments radīt Latvijā pirmo mūzikas grupas suvenīrkreklu līniju no tekstila šķirošanas konteineros nodotajiem materiāliem ir izdevies, un Astro'n'out kopā ar partneriem "ZAAO" un "AJ Power Recycling" paziņo par projekta noslēgumu, nododot savāktos līdzekļus BKUS Vecāku mājai.
Šogad grupa "Astro'n'out" uzsāka jaunu kustību - ReGen Paaudze, kuras ietvaros tika radīta unikāla kreklu kolekcija ar nosaukumu "Attieksme rītdienai", lai pievērstu uzmanību ilgtspējīgu izvēļu nozīmei ikdienā. Kreklu kolekcija tika radīta no tekstila šķirošanas konteineros nodotajiem materiāliem, sadarbojoties ar partneriem "ZAAO" un "AJ Power Recycling". Projekta ietvaros tika izveidoti 100 īpaša dizaina krekli, katrs no tiem ir unikāls roku darbs, apdrukāts ar batikas un sietspiedes tehniku.
Astro'n'out vēlas izteikt dziļu pateicību katram, kurš atbalstīja šo kampaņu, iegādājoties kreklu. Katrs šāds pirkums ir svarīgs trīs līmeņos - mēs veicinām ilgtspējīgu un pārdomātu dizainu, ticot, ka šie krekli būs vērtīgs papildinājums ikviena garderobei; pievēršam uzmanību atkritumu daudzumam, kuru ražojam, un ticam, ka spēsim to samazināt; kopā esam atbalstījuši projektu, kas daudzām ģimenēm palīdz emocionāli vieglāk pārdzīvot sarežģītos laikus, kad bērns atrodas slimnīcā.
ReGen Paaudzes ideja un radītā "Attieksme Rītdienai" kreklu kolekcija pierāda, ka, apvienojot spēkus, mēs varam paveikt daudz vairāk un atstāt pozitīvu ietekmi. Tāpat kā mūzikā šobrīd tiek apvienoti dažādi žanri, arī uzņēmumu vidē tas ir iespējams, pārkāpjot savas darbības robežas un sadarbojoties ar citu nozaru pārstāvjiem. Tā ir iespēja kļūt par balsi svarīgiem jautājumiem.
"Ir sajūta, ka šim projektam vienkārši bija jānotiek! Tas no pirmās idejas tālāk kā sniega bumba vēlās teju pats - apauga ar idejām un partneriem absolūti organiskā veidā! Lietas, kas notiek tādā plūdumā, norāda, ka kaut ko darām pareizi! Radīt skaisto ir būtiski, bet pateikt būtisko pa vidu arī ir skaisti," komentē grupas soliste Māra.
Vecāku māja ir emocionāls atbalsts, mājīguma sajūta un droša vide katram vecākam, kura bērns atrodas slimnīcā. Dažām ģimenēm Vecāku māja ir vienīgā iespēja palikt tuvumā savam slimajam bērnam.
Šonedēļ ziedojums 2 836 EUR apmērā tika nodots Vecāku mājai, noslēdzot ReGen Paaudzes kreklu kolekcijas "Attieksme Rītdienai" tirdzniecību. Tāpat kā atkārtoti izmantotie krekli ir mazs solis ilgtspējas domāšanas veicināšanā, tāpat arī šis simboliskais ziedojums ir vēl viens solis kopīgajā projektā, lai uzturētu Vecāku mājas darbību. Aicinām uzlūkot šo kampaņu ne tikai kā iespēju iegādāties "Attieksme Rītdienai" kreklu, bet arī kā sirsnīgu aicinājumu turpināt atbalstīt Vecāku māju, ziedojot viņu mājaslapā: https://www.bsf.lv/lv/ziedot/ka-ziedot?campaign=1606
Paldies par atbalstu idejas popularizēšanā: Clear Channel, Delfi, Narvesen, Omniva, Sustainability Awards un Colortime!
Informāciju sagatavoja Ance Caune, Astro’n’out menedžments.
"Astro'n'out" nodod teju 3000 eiro vērtu ziedojumu BKUS Vecāku mājai. Publicitātes foto