Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Eirovīzijas uzvarētāji NEMO Jūrmalā uzstāsies kopā ar Laimu Vaikuli

Laimas Vaikules rituāls pirms koncertiem – būšana vienatnē

Pēc uzvaras Eirovīzijā šveiciešu muzikālā apvienība NEMO pirmo reizi ierodīsies Latvijā, lai uzstātos festivāla "Laima Rendezvous Jūrmala 24" otrajā dienā, 27. jūlijā.

Kā festivāla kulminācija iecerēta NEMO un Vaikules kopīga uzstāšanās.

24 gadus vecie NEMO, īstajā vārdā Nemo Metlers, iekaroja mūzikas mīļotāju sirdis ar savu maģisko skatuves priekšnesumu "The Code" šī gada maijā Eirovīzijas dziesmu konkursā Malmē, Zviedrijā. NEMO enerģiskais šovs, pārsteidzošais skatuves risinājums un unikālā balss momentā aizrāva skatītājus un žūriju un nesa Šveicei pirmo uzvaru Eirovīzijā kopš Selīnas Dionas triumfa 1988. gadā.

NEMO dzimuši 1999. gadā Bīlē, Šveicē. Jau trīs gadu vecumā viņi pievērsās mūzikai, sākot apgūt vijoles, bungu un klavieru spēli. Turpinot izglītību klasiskajā mūzikā, NEMO četrus gadus veltīja operdziedāšanas apguvei.

Trīspadsmit gadu vecumā viņi pievienojās populārā mūzikla "Ich war noch niemals in New York" ansamblim, iegūstot vērtīgu skatuves pieredzi vesela gada garumā. Savas muzikālās karjeras paplašināšanai, septiņpadsmit gadu vecumā, NEMO kļuva par repa zvaigzni, izdeva divus minialbumus, kas guva lielu atzinību.

Tādas dziesmas kā "Ke Bock", "Du" un "Himalaya" kļuva par daļu no Šveices kultūras mantojuma. NEMO ir atklāti paziņojuši par savu nebināro identitāti, uzsverot, ka viņus ir jāuzrunā ar vienskaitļa vietniekvārdu "viņi".

Šveices pārstāvis Nemo Eirovīzijā. Foto: (AP Photo/Martin Meissner/ Laima Vaikule. Foto: Paula Čurkste / LETA

Šveices pārstāvis Nemo Eirovīzijā. Foto: (AP Photo/Martin Meissner/ Laima Vaikule. Foto: Paula Čurkste / LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas