Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Gandrīz puse autoīpašnieku pēdējo 20 gadu laikā nav izraisījuši nevienu negadījumu

Satiksme Rīgā Foto: LETA

Satiksme Rīgā Foto: LETA

46,91% autoīpašnieki - fiziskas personas (269352) laika posmā kopš 01.05.2004. līdz šim, nav izraisījuši nevienu ceļu satiksmes negadījumu (turpmāk - CSNg), liecina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) dati par kopumā reģistrētām 574076 fiziskām personām. Savukārt 0,42% autoīpašnieku (2444) šajā laika posmā bijuši atbildīgi par vairāk nekā piecu CSNg izraisīšanu.

LTAB apkopotā statistika par autoīpašniekiem - fiziskām personām liecina, ka pēdējo 20 gadu laikā 35,33% autoīpašnieku (202867) izraisījuši CSNg vienu reizi, 11,53% (66199) - divas, 3,87% (22221) - trīs, bet 1,38% (7925) - četras reizes. "Šie dati rāda, ka lielākā daļa autoīpašnieku ir salīdzinoši apzinīgi vadītāji, un to apdrošināšanas vēsture ir laba vai pat izcila. Tajā pat laikā tie autovadītāji, kuru apdrošināšanas vēsturē ir lielāks skaits izraisīto CSNg, parasti grēko arī ar dažādu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanu, kas apdrošinātāju vērtējumā padara tos par augstākas riska klases klientiem," skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

LTAB jau informēja, ka šī gada 1.augustā beigs darboties esošā Bonus - malus (BM) sistēma, transformējot to uz centralizētu apdrošināšanas vēstures datu sniegšanas servisu bez sarežģītiem algoritmiem un formulām, kas padarīja līdzšinējo BM sistēmu grūti uztveramu.

Līdz šim BM sistēma nodrošināja apdrošināšanas vēstures datu, - izraisīto ceļu satiksmes negadījumu (apdrošināšanas gadījumu) un apdrošināšanas dienu skaitu, pārskatīšanu reizi gadā par pēdējiem 11 gadiem. Turpmāk personas apdrošināšanas vēstures datu atjaunošana tiks veikta katru dienu, par periodu kopš 01.05.2004.

Vērtējot klientu riskus, apdrošinātāji joprojām ņems vērā transportlīdzekļa īpašnieka vai reģistrētā turētāja apdrošināšanas vēsturi, kas ietver līdzšinējo apdrošināšanas gadījumu un apdrošināšanas dienu skaitu rādītājus, kā arī citus kritērijus / riska faktorus, kuri ir katra apdrošinātāja ziņā (piemēram, dati par īpašnieka soda punktiem, transportlīdzekļa izmantošanas mērķis un vieta u.tml.).

Satiksme Rīgā Foto: LETA

Satiksme Rīgā Foto: LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas