Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kā izvēlēties pareizo iepakojumu savam produktam?

Iepakojums, Photo by Helen Shi on Unsplash

Iepakojums, Photo by Helen Shi on Unsplash

Kad runa ir par pareizo materiālu izvēli produktu iepakošanai, jūs nedrīkstat kļūdīties, pievēršot īpašu uzmanību detaļām. Galu galā iepakojums, ko izvēlaties savam produktam, var būt viens no lielākajiem faktoriem, kas padarīs jūsu produktu veiksmīgu. Pareizais iepakojums ne tikai piesaista patērētājus, bet arī nodrošina produkta drošību transportēšanas laikā un saglabā to svaigu. Tas uzlabo zīmola un preces kvalitāti, kad klienti zina, ka var paļauties uz jaunu preci no brīža, kad tā nonāk veikalu plauktos, līdz brīdim, kad tā nokļūst viņu rokās. Kā izvēlēties pareizo iepakojumu savam produktam ir aktuāls jautājums ikvienam ražotājam. Lūk, saraksts ar svarīgiem apsvērumiem, kas jāņem vērā, lai veiksmīgi plānotu produkta iepakojumu: budžets, transports, materiāli un ilgtspējība, izmērs, dizains un zīmols. Visas šīs ir svarīgas lietas, kas jāņem vērā, lai izveidotu labāko iepakojumu savam produktam.

Budžets, kas paredzēts iepakojuma izveidei

Pirms sākat jebkādus iepakojuma izstrādes pasākumus, jums ir jānosaka sava budžeta apjoms. Tas noteiks, kādus materiālus varat izmantot un cik daudz varat tērēt, lai padarītu savu iepakojuma dizainu pēc iespējas pievilcīgāku.

Materiāli, piemēram, stikls un dabiskās šķiedras, izskatās lieliski un ir vizuāli pievilcīgi patērētājiem, taču tie ir dārgāki. Stikls ir smags un plīstošs, kas rada bažas par piegādi un uzglabāšanu, kā arī var palielināt patēriņa cenas. Ir arī daudzas budžetam draudzīgas iespējas. Pārtikas kartons ir salīdzinoši lēts materiāls, kas piedāvā saprātīgu aizsardzību pret saspiešanu un interesantas dizaina iespējas. Plastmasa nav videi draudzīgākā iespēja, lai gan bieži vien ir pārstrādājama, var būt izgatavota no pārstrādātiem materiāliem. To pieminēšana uz iepakojuma var būt stimuls patērētājam justies labi, iegādājoties jūsu produktu.

Transportēšanai piemērots iepakojums

Kad esat izlēmis par iepakojuma dizainu, ir pienācis laiks apsvērt tā funkciju. Neatkarīgi no tā, cik pārsteidzošs ir dizains, ja iepakojums nedarbojas pareizi, tas jums nedos nekādu labumu.

Pārsteidzošs dizains, kas informē patērētājus, ka tas ir radīts viņiem, bet nevar nokļūt no jūsu objekta uz plauktiem, nesabojājot produktu, ir iepakojums, kas ir bezvērtīgs.

Ja jūsu izstrādājums ir apjomīgs, smalks vai jebkāda veida neparastas formas, ir svarīgi ņemt vērā materiālus, kas ir paredzēti stiprībai. Īpaši jāapsver arī produkti ar ilgu glabāšanas laiku, kam ir jāizceļas pat pēc ilgāka laika veikalu plauktos.

Ilgtermiņā vienmēr ir izdevīgāk maksāt par atbilstošu aizsargpakas dizainu, nevis vēlāk nomainīt bojātās preces. Atrodiet vidusceļu, kad izmaksas par produkta bojājumiem ir vienādas ar aizsargiepakojuma izmaksām, un jūs būsiet ieguvējs, apmierinot savu ražošanas budžetu, kā arī klientus.

Iepakojuma materiāli un ilgtspējība

Runājot par materiāliem, ko izvēlaties produkta iepakošanai, ir ieteicams izturēties pret produktiem tā, kā jūs izturētos pret sevi. Tāpat kā jūs nevēlaties dzīvot pārāk lielā vai pārāk mazā mājā, arī piemērota izmēra iepakojums lieliski ietekmē gala rezultātu.

Daudzas elastīgas plēves ir vieglas, un lielākā daļa nodrošina izcilus drukāšanas rezultātus. Elastīgās plēves vislabāk var izmantot pārtikai, piena produktiem, kosmētikai, farmaceitiskajiem izstrādājumiem, datortehnikas precēm un mazumtirdzniecības produktiem, lai aizsargātu, pagarinātu glabāšanas laiku un nodrošinātu pievilcīgu iepakojumu gan plauktā, gan ārpus tā.

Iepakojuma izmērs

Ja jums ir produkts, kas ir pieejams četros dažādos izmēros, iespējams, varēsit samazināt izmaksas, četru atsevišķu izmēru vietā izveidojot divus dažāda izmēra iepakojumus, ņemot vērā izmērus un dizainu. Šādā veidā radoši rīkojoties un iekļaujot tādus izmaksu ietaupīšanas pasākumus kā šis, var nodrošināt piegādātā produkta integritāti. Kā papildu bonuss jūs ietaupīsiet gan laiku, gan naudu, kā arī nodrošināsiet konsekvenci visos jūsu produktos.

Iepakojuma dizains un zīmols

Lai gan ir svarīgi ņemt vērā budžetu, transportēšanu, materiālus, ir svarīgi iekļaut katru no šiem elementiem kopējā iepakojuma dizainā. Materiāla veids, ko izvēlaties izmantot iepakojuma dizainā, ir daļa no jūsu zīmola.

Iepakojumu veidi un iespējas ir bezgalīgas

Ir bezgalīgi daudz materiālu, no kuriem izvēlēties. Vienīgie ierobežojumi ir budžets, ilgtspējība un, iespējams, jūsu iztēle. Noteikti pārskatiet visus šo materiālu iespēju aspektus un izstrādājiet praktiski īstenojamu plānu. Vissvarīgākais ir nodrošināt, ka jūsu zīmola vēstījums tiek nodots jūsu auditorijai ar jebkuru iepakojumu, ko ievietojat plauktā.

Ņemot vērā iepriekš minēto, jūs būsiet labi sagatavots, lai izveidotu skaistu, ilgtspējīgu, uzkrītošu un kvalitatīvu iepakojumu.

SIA PAKELLA ir viens no vadošajiem iepakojumu materiālu ekspertiem Latvijā un Baltijā jau kopš 1996. gada, kad tam vēl bija nosaukums SIA PTC. Uzņēmums saviem klientiem piedāvā visa veida iepakojumu materiālus, iepakošanas iekārtas un to servisu. Piedāvājumā arī individuāla, personalizēta iepakojumu izstrāde.

Iepakojums, Photo by Helen Shi on Unsplash

Iepakojums, Photo by Helen Shi on Unsplash

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas