Photo by JOHN TOWNER on Unsplash
Jau vairākus gadus vērojam, kā komunikācija dzīvē pārtop komunikācijā internetā. E-pasti, video konferences un sociālie tīkli– tā izskatās mūsdienu saziņa. Lielākā daļa informācijas tiek meklēta internetā, mūsu iecienītajā meklētājā, kura vārds sākas ar lielo “g”. Tur arī cenšamies atrast visu par uzņēmumiem, uzņēmējiem, jaunajiem biznesiem. Lūk, trīs iemesli, kāpēc veidot mājaslapu.
Tavs bizness būs uzticamāks klientu acīs
Jau vairākus gadus vērojam, kā komunikācija dzīvē pārtop komunikācijā internetā. E-pasti, video konferences un sociālie tīkli– tā izskatās mūsdienu saziņa. Lielākā daļa informācijas tiek meklēta internetā, mūsu iecienītajā meklētājā, kura vārds sākas ar lielo “g”. Tur arī cenšamies atrast visu par uzņēmumiem, uzņēmējiem, jaunajiem biznesiem. Meklējam informāciju, lai nomierinātu sevi un audzētu ticamību, un aizkliedētu šaubas, ka varētu “iegrābties” pakalpojumā vai produktā.
Nav noslēpums, ka ticamību vairo atrodamās informācijas daudzums internetā, piemēram, mājaslapa un sociālo tīklu profili. Mājaslapa parādīs cilvēkiem – es šeit esmu un netaisos iet prom vēl ilgu laiku. Vēl uzticamāku mājaslapu padarīs pievilcīgs dizains, īsa un kodolīga, taču precīza informācija, attēli, vieta atsauksmēm un kontaktinformācija, tāpēc labāk, ja atstāsi mājaslapas veidošanu profesionāļu rokās! Ir svarīgi potenciālajiem klientiem parādīt, kā darbojies, ka darbība ir aktīva un ka ir cilvēki, kas izmantojuši piedāvāto produktu vai pakalpojumu.
Ilgtermiņā tas atmaksāsies
Ir izdevīgāk vienreiz ieguldīt kārtīgas mājaslapas izveidē, nekā regulāri sūtīt reklāmas uz dažādiem laikrakstiem, radio ziņām un citām vietām. Prasmīgi izstrādāta mājaslapa darbosies arī kā reklāma, un atdeve no tās būs daudz lielāka!
Būsi pieejams 24/7
Atšķirībā no reālā darba laika, mājaslapa būs atvērta cauru diennakti visu nedēļu. Klienti vienmēr varēs apskatīt aktualitātes, produktus un atrast kontaktus mājaslapā. Pie tam, ja komunikācijā starp uzņēmumu u klientu ir iespējamas tikšanās, mājaslapā ievietotā funkcija “pierakstīties” vai “rezervēt vietu” būs ļoti noderīga. Pateicoties dažādajām funkcijām, ko vari ievietot mājaslapā, nepazaudēsi klientus, kas, iespējams, nākamajā dienā būs aizmirsuši tev atzvanīt.
Mājaslapa tev nāks tikai par labu. Tavs bizness iegūs lielāku atpazīstamību un mājaslapa vairos uzticamību tam! Vienmēr būsi sasniedzams un klienti vai interesenti varēs paši veikt pierakstus, sazināties ar tevi vai apskatīt iepriekšējos projektus. Visbeidzot – maksāsi vienreiz, bet panāksi vairāk kā maksājot 10 reizes!
Ja uzņēmumam jau ir mājaslapa, taču tā neatbilst mūsdienu prasībām un ir vairākus gadus veca – tā nepildīs savu funkciju. Tas nozīmē, ka veca mājaslapa, lai arī tā būtu aktīva, netiks apmeklēta – sanāk, ka tāpat esi bez mājaslapas! Mūsdienīgai mājaslapai ir jābūt responsīvai – tas nozīmē, ka tā vienlīdz labi izskatīsies un nolasīsies arī mobilajās ierīcēs. Katrs ir saskāries ar situāciju, kad novecojušas mājaslapas atverot, burti ir tik mazi, ka neko nevar salasīt, kur nu vēl ērti pārvietoties pa lapas struktūru. Ko tu dari tādos brīžos? Visticamāk izvēlies iet un pameklēt kādu citu informācijas avotu/uzņēmumu, kura informācija ir skaidri nolasāma mobilajā ierīcē.
Ja tev vēl nav savas mājaslapas – apzini, ko dara konkurenti, kuras kompānijas piedāvā mājaslapu veidošanu un salīdzini cenas, atlasi informāciju, kuru vēlies ievietot mājaslapā, un uz priekšu – kļūsti redzams un sasniedzams!
Photo by JOHN TOWNER on Unsplash