Māra Upmane-Holšteine. Foto: Ieva Leiniša / LETA
Astro'n'out, "ZAAO" un "AJ Power Recycling" kopīgi veidotais ReGen Paaudzes sociālais projekts apkopots septiņu minūšu dokumentālā īsfilmā, kurā tiek atklāts, kas slēpjas aiz katra no "Attieksme rītdienai" krekliņiem.
Filmas režisors Toms Musts izveidojis stāstu, kurā caur "Attieksme rītdienai" kreklu kolekcijas tapšanu veidojas diskusija par mūsu ikdienas izvēlēm, apzinātām un neapzinātām, un mūsu lomu ilgstpējīgu izvēļu veikšanā.
"Uzsvars stāstā tika likts uz personīgās atbildības apzināšanos un to, ka vienmēr jāsāk ar sevi un savu rīcību. Vienmēr esmu ticējis, ka sākšana ar sevi ir visu pārmaiņu un izaugsmes pamatā. Tas, kā mēs katrs dzīvojam ikdienā, ir mūsu patiesās attieksmes un vērtību apliecinājums," saka Toms Musts, īsfilmas režisors.
Radītā unikālā apģērbu līniju no tekstila konteineros nodotajiem krekliņiem ir daļa no ReGen Paaudzes iniciatīvas, kuru Astro'n'out kopā ar atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumiem "ZAAO" un "AJ Power Recycling" uzsāka šī gada pavasarī, izmantojot sociālo tīklu kampaņas. Iniciatīvas mērķis ir mudināt katru cilvēku aizdomāties, ka arī mazas darbības var ievērojami ietekmēt pasauli. Ne vienmēr nepieciešams spert radikālus soļus - ikviens var dot savu ieguldījumu pozitīvās pārmaiņās.
"Mēs esam tie, kas vistiešākajā veidā saskaras ar sabiedrības pieņemto lēmumu sekām un redzam, cik strauji piepildās atkritumu kalns poligonā. Tāpēc vēlamies aicināt ikvienu aizdomāties par savām ikdienas izvēlēm - gan iepērkoties, gan pieņemot lēmumu par pašam nederīgo mantu izmešanu. Kopīgais projekts ar Astro’n’out un "AJ Power Recycling" ir skaists pierādījums tam, ka dot otru iespēju lietām, šoreiz T krekliem, var būt moderni, skaisti un vērtīgi," uzsver Gints Kukainis, ZAAO valdes priekšsēdētājs.
"AJ Power Recycling" projektā iesaistījies kā kreklu nodrošinātājs, jo katrs kolekcijas krekls ir rūpīgi atlasīts no tekstila šķirošanas konteineriem, kuros cilvēki kā nevajadzīgus nodevuši savus lietotos apģērbus. "AJ Power Recycling" valdes loceklis Uldis Skrebs komentē: "Mēs esam attīstījuši plašu tekstila šķirošanas sistēmu un šogad īpašu uzmanību pievēršam tieši atbildīgai tekstila izmantošanai un tā pārstrādes iespējām. Šis projekts ļoti labi parāda, ka ir iespējams šķietami nevajadzīgos apģērbus pārvērst par ko noderīgu un piešķirt tiem jaunu nozīmi. Kopā ar mūsu "ReGen Paaudze" draugiem runājam par to inovatīvā veidā un iedrošinām katru izvērtēt ikdienas soļus, lai kopīgi radītu pozitīvu ietekmi."
Ienākumi no katra nopirktā krekliņa tiek novirzīti labdarībai - BKUS "Vecāku mājai", kas izvēlēts kā grupai tuvs projekts. Krekliņa cena ir 27 EUR, tomēr, veidojot šo kā sociālu un labdarības projektu, aicinām izmantot iespēju izvēlēties arī lielāku pirkuma summu.
Informāciju sagatavoja Ance Caune, Astro’n’out menedžments.
Māra Upmane-Holšteine. Foto: Ieva Leiniša / LETA