Foto: Ekrānšāviņš no video
Ķengaraga tramvaja līnijas uzlabošana raisījusi diskusijas sociālās saziņas vietnē "X" (iepriekš Twitter).
Cilvēki diskutē, ka, protams, ir lieliski, ka beidzot šeit varēs normāli iekāpt un izkāpt no tramvaja, nākotnē nodrošinot 100% vides pieejamību. Tomēr projektētāju darbs esot bijis ļoti vājš.
Video redzamā pieturas platforma Lastādijas ielā esot tikai viens no piemēriem, kā nevajadzēja darīt.
"Kaut visā attīstītajā Eiropā normāla prakse ir nodrošināt iespēju nokļūt uz platformas kā minimums abos tās galos, Rīgā projektētāji šādu iespēju paredzējuši tikai vienā platformas galā."
"Mazliet cita veida platforma izveidota pie Elijas ielas. Vietā ar tik ierobežotu vietu gājējiem un tādu autosatiksmi, kas netraucē tramvaju kustībai, bija nepareizi un bīstami autosatiksmi saglabāt blakus tramvajam. Auto šeit bija jālaiž pa sliedēm.
Līdz ar jaunajiem stabiem un soliņiem, ietves platums šeit sarucis līdz ~ 70 cm. Tas ir pat mazāk par jēdzīgu drošības zonu starp normālu ietvi un brauktuvi, kamēr šeit 70 cm ir ietve tieši blakus brauktuvei bez drošības zonām."
Foto: Ekrānšāviņš no video