Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Šogad Liepājas pašvaldībā par 10% pieaudzis saņemto iesniegumu skaits

Liepājas centrs. Foto: Kārlis Volkovskis

Liepājas centrs. Foto: Kārlis Volkovskis

Liepājas pašvaldība šogad saņēmusi virs 34 000 iesniegumu, kas ir par 10% vairāk nekā 2023. gadā, kad pašvaldībā tika saņemts 31 000 iesniegumu, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.

Tāpat pieaudzis apstrādātās informācijas apjoms citās platformās – Liepājas pilsētas lietotnē un e-pakalpojumu portālā.

No šī gada sākuma līdz 20. decembrim Liepājas pašvaldībā saņemti 34 415 iesniegumi, vēstules un cita dokumentācija. Savukārt no pašvaldības izsūtīti 26 128 dažādi dokumenti – atbildes vēstules, lēmumi un cita dokumentācija.

Atsevišķi apskatot Liepājas Centrālajā administrācijas apstrādāto datu apjomu, redzams, ka šogad iestādē saņemti 6566 dažāda veida iesniegumi un cita dokumentācija, bet izsūtīti 2224 dažādi dokumenti. Savukārt administrācijas Klientu apkalpošanas un pakalpojumu centrā apkalpoti 17 321 iedzīvotājs, no kuriem 6972 klātienē un 10 349 attālināti. Tāpat pašvaldībā izsniegtas 506 ielu tirdzniecības atļaujas un 154 publisku izklaides un svētku pasākumu rīkošanas atļaujas.

Liepājas pilsētas mobilajā lietotnē "Liepājas pilsēta" sadaļā "Sūtīt ziņu" šogad ir saņemti 2462 ziņojumi, no tiem 2349 ziņojumi par dažādām problēmsituācijām vai jautājumi, 83 ierosinājumi, bet 30 bijušas pateicības. Aktuālākās ziņojumu tēmas bijušas par ielu infrastruktūru, piemēram, bedrēm, luksoforiem, ceļa zīmēm, ielu apgaismojumu, teritoriju uzturēšanu un kopšanu, sabiedrisko transportu (e-biļeti), sabiedriskās kārtības nodrošināšanu.

Saistībā ar e-biļetes ieviešanu Liepājas sabiedriskajā transportā 2024. gada oktobrī, būtiski pieaudzis lietotnes lejupielāžu skaits – no 2023. gada nogalē fiksētajiem 3210 lietotājiem tas pieaudzis līdz 14 345 lietotājiem.

Pašvaldība atgādina, ka, lai sazinātos ar Liepājas pašvaldību un saņemtu dažādus pakalpojumus, izveidota mobilā lietotne ar nosaukumu "Liepājas pilsēta". Mobilo lietotni var bez maksas lejupielādēt "Google Play" vai "AppStore" veikalos.

Iedzīvotāji šogad aktīvāk izmantojuši arī Liepājas elektronisko pieteikumu sistēmu "epakalpojumi.liepaja.lv". Šogad lietotāju skaits pieaudzis līdz 10 036 cilvēkiem. 2023. gada izskaņā lietotāju skaits bija 7546 cilvēki. Tāpat arī pašvaldības iestādes ir papildinājušas pieejamo iesniegumu un pieteikumu skaitu – šogad pievienoti 12 jauni e-pakalpojumi. Tāpat, lai uzlabotu pakalpojumu portāla lietošanas ērtumu, šogad ieviesta uzlabota e-pakalpojumu portāla versija.

Iedzīvotāji visbiežāk pieteikumu sistēmā iesnieguši iesniegumus izglītības ieguves atbalsta vai mācību piederumu iegādes pabalsta piešķiršanai – 1058 reizes, pirmklasnieka pabalstam – 461 reizi, Ziemassvētku pabalstam – 398 reizes. Visaktīvākais sabiedrības līdzdalības notikums šajā platformā bija balsojums par sabiedrības pārstāvjiem līdzdalības budžeta projektu izvērtēšanas komisijā – savu viedokli izteica 489 cilvēki.

Šogad Liepājas pašvaldības mājaslapa "www.liepaja.lv"; skatīta 1,3 miljonus reižu. Vēl bez Latvijas visbiežāk tīmekļvietne apmeklēta no Lietuvas, Lielbritānijas, Vācijas un Skandināvijas valstīm. Skatītākās sadaļas šogad bijušas "Vakances", Jūras svētku programma, pastaigas "Izgaismotā Liepāja" maršruts, "Jaunumi", "Izsoles" un valsts svētku programma.

Liepājas centrs. Foto: Kārlis Volkovskis

Liepājas centrs. Foto: Kārlis Volkovskis

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas