Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Valsts reģionālo un vietējo autoceļu būvniecībai vēl nav piešķirti 93 miljoni eiro

Foto: Evija Trifanova/LETA

Foto: Evija Trifanova/LETA

No nepieciešamajiem 300 miljoniem eiro valsts reģionālo un vietējo autoceļu būvniecībai piešķirti 207,43 miljoni eiro, otrdien Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas Administratīvi teritoriālās reformas rezultātu izvērtēšanas apakškomisijas sēdē klāstīja Satiksmes ministrijas Autoceļu infrastruktūras departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns.

Ierēdnis informēja, ka administratīvi teritoriālās reformas (ATR) prioritāri būvējamo ceļu sarakstā tika identificēti vairāk nekā 1000 kilometri (km) valsts reģionālo un vietējo autoceļu, kuru būvdarbiem nepieciešami 300 miljoni eiro.

Lai būvētu prioritāros ceļus no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" 2021.gadā tika piešķirti 91,91 miljoni eiro, no kuriem faktiski tika izlietoti ap 72 miljoni eiro.

2022.gada decembrī no Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda ceļu pārbūvei tika piešķirti 111,68 miljoni eiro, kā arī 23,79 miljoni eiro no valsts budžeta.

Laikā no 2020. līdz 2022.gadam par valsts budžeta līdzekļiem ir pārbūvēti vai atjaunoti valsts reģionālie un vietējie autoceļi 482 kilometru kopgarumā.

ATR investīciju programmā "Valsts reģionālo un vietējo autoceļu tīkla uzlabošana" piecos gados ir jāatjauno 374,32 kilometri ceļu, no kuriem 75,47 kilometrus plānots atjaunot nākamgad. Līdz šā gada decembrim no Atveseļošanās fonda pamata saraksta ir palikuši neremontēti ceļi aptuveni 24,36 kilometru garumā par 27,36 miljoniem eiro ar pievienotās vērtības nodokli, savukārt no rezerves saraksta ceļu būvniecība nav notikusi 173,49 kilometru garumā par aptuveni 83,98 miljoniem eiro ar PVN.

Saeimas deputāti lūdza SM pārstāvim sagatavot karti, kur būtu redzami izremontētie ceļi un izlietotais finansējums. Tāpat deputāti izteica priekšlikumu daudzās programmas ceļu remontam apvienot vienā, lai būtu saprotams, cik ir finansējuma un kādiem ceļa posmiem tas ir nepieciešams. Šādu pieeju atbalstīja arī Vectirāns.

Foto: Evija Trifanova/LETA

Foto: Evija Trifanova/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas