Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Vētras dēļ līdz šim atcelti vairāk nekā 200 vilcienu reisi

Vētras radītie postījumi. Foto: www.Vivi.lv

Vētras radītie postījumi. Foto: www.Vivi.lv

AS "Pasažieru vilciens" (PV) nedēļas sākumā Latviju šķērsojošās vētras sagāzto koku un radīto bojājumu dzelzceļa infrastruktūrai dēļ līdz šim ir atcēlis vairāk nekā 200 vilcienu reisu visā maršrutā vai kādā no posmiem, aģentūru LETA informēja PV pārstāvji.

Tāpat vētras dēļ vairāki simti vilcienu galapunktā nonākuši ar kavēšanos, būtiski ietekmējot pasažieru pārvadājumu precizitāti.

Lai gan bojājumu novēršana dzelzceļa infrastruktūrai vēl turpinās, Jelgavas virzienā vilcienu satiksme patlaban ir pilnībā atjaunota, tomēr, ņemot vērā nepieciešamību pēc dīzeļvilcieniem Tukuma virzienā, piektdien Jelgavas līnijā ir atcelti vairāki dīzeļvilcienu reisi.

Savukārt Tukuma dzelzceļa līnijā posmā Rīga-Sloka ir novērsti visi vētras radītie bojājumi un elektrovilcienu kustība atbilstoši ierastajam grafikam ir atjaunota pilnā apmērā, bet posmā Sloka-Tukums II-Sloka arī piektdien pasažieru pārvadājumus nodrošina ar dīzeļvilcieniem un autobusiem.

PV atgādina, ka pasažieri, kuri ir iegādājušies vilciena biļeti, bet pārvadājumu pakalpojumus nav saņēmuši vai ir saņēmuši nepilnā apmērā, aicināti vērsties "Vivi" Klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā stacijā vai dzelzceļa staciju biļešu kasēs un lūgt naudas atmaksu par iegādāto biļeti, bet elektronisko biļešu gadījumā aizpildot iesnieguma formu, to parakstot ar drošu elektronisko parakstu un nosūtot uz e-pastu "vilciens@info.vivi.lv".

Tāpat pasažierim ir tiesības pieprasīt izdevumu kompensāciju gadījumos, kad vilciena kavēšanās vai atcelšanas gadījumā pasažieris nokļūšanai līdz galapunktam ir izmantojis taksometra pakalpojumus vai pārsēdies autobusā. Lai pieprasītu kompensāciju, pasažierim jāsaglabā vilciena biļete un zaudējumus pamatojošie dokumenti, nosūtot tos kopā ar iesnieguma formu, kas parakstīta ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu "vilciens@info.vivi.lv" vai iesniedzot klātienē "Vivi" Klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā stacijā.

PV aicina pasažierus būt saprotošiem, kamēr tiek novērsti vētras izraisītie bojājumi dzelzceļa infrastruktūrai. Operatīvā informācija par izmaiņām vilcienu kustībā pieejama "Vivi" mobilajā lietotnē, PV mājaslapā vai pa tālruni 80007600.

Jau ziņots, ka Latviju svētdienas, 28.jūlija, vakarā un pirmdien, 29.jūlijā, šķērsoja aktīvs ciklons, nesot ekstremāli stipru, ilgstošu lietu, un spēcīgas vēja brāzmas, kas lauza kokus un bojāja elektrolīnijas.

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Vētras radītie postījumi. Foto: www.Vivi.lv

Vētras radītie postījumi. Foto: www.Vivi.lv

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas