Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

"Bauskas autoosta" SIA "Bauskas AO"

Slimnīcas iela 11, Bauska, Bauskas nov., LV-3901
3Количество голосов
4.1Средняя оценка
?Твоя оценка
Качество:3.7
Цена:4.7
Сервис:3.3
Место нахождения:4.7
Пожалуйста, войдите, чтобы оставить отзыв
Emilija Ozola
1 год назад

Braucot ar autobusu Rīga-Emburga -Bauska vienmēr ir pieklājīgi un pretīmnākoši šoferīši, atsaucās uz jebkuru lūgumu, pacietīgi uzklausot pasažiera velmi. Diemžēl braucienā 27.10. bija izņemums- autobusa vadītājs jau pie iekāpšanas nervozi pārmeta, nepārjautāja par biļetes iegādes iespējām, neuzklausīja, atsvieda naudu un rezultātā uz pasažiera lūgumu apstāties 200-300 metru tālāk no oficiālās pieturas (jo sakās grants ceļš un virpuļo putekļu mākoņi-tikt līdz mājām ir problemātiski), nervozi un ātri turpināja braukt pa ceļu, skaļi skaidrojot savu lēmumu, rezultātā aizvedot pasažieri tālu no vēlamās vietas, apstājoties lauka vidū. Labi, ka neaizveda līdz mežam! Skaidrs, ka šoferim ir savā ziņā taisnība, oficiālā pietura un viss, nekā savādāk. Bet kur tad ir cilvēciskums un pretīmnākšana, protams viņš pie stūres var atļauties da jeb ko - varonis un saimnieks! Lai būtu mazāk tādu nervozu, neapmierinātu šoferu uz Latvijas ceļiem! Un vienmēr gribās labāk pateikt cilvēcisko Paldies, nekā izjust braucienā no darba tādas negācijas. Novērtēt uzņēmumu varētu ar augstu radītāju, jo ne ar vienu no šī maršruta šoferiem nav bijusi slikta pierezde - vien tikai laba un patīkama!

Iveta Auziņa
3 года назад

Meitenei,kas Bauskas autoostā "Izziņās" strādāja svētdienā, 11. Aprīlī 2021.g. Visforšākais "Paldies

Sindija Anča
6 лет назад

Jau kuro reizi atnākot uz pieturu esmu vīlusies,jo autobuss aizbraucis ātrāk par 5minūtēm.

Einārs Kotāns
8 лет назад

Kasierīte runājot pa telefonu izprintēja nepareizas biļetes.SKAIDRĀ LATVIEŠU VALODĀ tika nosaukts gan maršruts, gan atiešanas laiks. Biļetes pirkām 17:10, bet vēlamais maršruts Bauska - Rīga no stacijas atietu 19:20. Tā nu pienāca mūsu maršruts, ar pirmajām biļetēm 3,4 nopriecājāmies. Kāpjam autobusā, šoferis sašutis. Nav viņam saraksts, ka kāds būtu iegādājies biļetes. Nauda par samaksātajām, nu jau nekam nederīgajām biļetēm- vējā. Kasierīte, kurai ausis kaut kur citur plīvēja, kamēr klients sauca laiku 19:20, izprintējusi biļetes uz 17:30. Paldies. Pluss nepatīkama situācija autobusā- Jāpērk no jauna. Jo nauda taču aug kokos. Paldies, vēlreiz, kasierei ar identifikācijas numuru BSK10 par to, ka sabojāja vakaru. Neatbildīga kasiere, tādēļ arī publisks komentārs. Mācība mums.

Saturs turpināsies pēc reklāmas