Darba organizēśana - Darba administrēšana Kàdu laiku atpakał nācās kopā ar savu suņuku , kuram ir łoti smaga elpceļu problēma, apmeklēt kliniku Kalnbērzs. Tā kā pa telefonu pierakstoties pie vetārsta, man nejautāja par iespējamo veselības problēmu, tad es to ari neminēju. Ierodoties noteiktajà lakā, visi kabineti bija aizńemti, jo cik sapratu, tad vienlaicīgi strādāja vēl divi ārsti. Daktere, atvainojoties par esošo netīrību pēc iepriekšējà pacienta, iebīdīja mūs mazā istabiņā, kurā nebija nekāda aprīkojuma sarežgītu manipulāciju veikšanai. Pagāja zināms laiks , kamēr daktere sanesa daļu no nepieciešmā, un tajā pašā laikā mans dzīvnieciņš cieta lielas mokas. Bija jau sākumā skaidrs, ka būs vajadzīga ultrasonogrāfija, bet otra vetārste, kura šo aparatūru bija aizņēmusi, tajā pašā laikā skraidīja kaut kur citur. Ieteikums vadībai 1)nodrošiniet, lai reģistratūrā tiešām atrodas cilvēks, kurš, pierakstot pacientus, kaut vai aptuveni noskaidro apmeklējuma iemeslu, tādējādi novirzot pacientus uz kabinetiem pareizi, un kurš būtu kompetents pārdot tās preces, kur nav nepieciešama ārsta iesaistīšana, 2) nodrošiniet, lai vetārstam pēc pakalpojuma sniegšanas, pašam nav jāuzkopj kabinets, 3) lai nebūtu pārpratumu ar klientiem, kuri ir ieradušies bez iepriekšēja pieraksta, ieviesiet numuriņu sistēmu, kā tas ir daudzās mūsdienīgās iestādēs, jo dotā brīdī rodas iespaids, esi nevis nokluvis komandā pie augsti profesionāliem speciālistiem, kas tiešām tā arī ir, bet tirgū, kurā katrs darbojas par sevi un ir kā konkurents otram kolēgim
2Количество голосов
4.4Средняя оценка
?Твоя оценка
4 года назад