Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

8 padomi, izvēloties naktsmītni ceļojuma laikā

Foto: Engin_Akyurt/Pixabay.com

Foto: Engin_Akyurt/Pixabay.com

Kad runa ir par ceļošanu, neatkarīgi no tā, vai tas ir izklaides vai darba brauciens, atbilstošas naktsmītnes atrašana var būt sarežģīts uzdevums pat pieredzējušiem ceļotājiem. Vietas izvēli lielā mērā ietekmē personīgā gaume, taču ir būtiski faktori, ko vērts ievērot, lai izvēlētā naktsmītne neradītu vilšanos un arī finansiālus zaudējumus. Ieteikumus veiksmīgam un drošam ceļojumam sniedz bankas Citadele eksperti.

Uzticama rezervēšanas vietne

No naktsmītnes īpašnieka vai viesnīcas puses pēdējā brīdī atcelta rezervācija var pamatīgi sabojāt braucienu. Lai saņemtu pēc iespējas plašāku piedāvājumu un klientu atbalstu krīzes situācijā, izmanto tikai pārbaudītas vietnes. Vienmēr salīdzini dažādu platformu piedāvājumus, jo cenas mēdz būtiski atšķirties. Meklējot un rezervējot naktsmītni caur uzticamām un labi zināmām vietnēm, piemēram, booking.com, agoda.com, hotels.com vai airbnb.com, pasargāsi sevi no krāpniekiem un ietaupīsi laiku.

Izmitināšanas veids

Kāds ir brauciena mērķis - pārgājiens, medusmēnesis, ģimenes brīvdienas vai komandējums? Atkarībā no brauciena mērķa izvēlies atbilstošu naktsmītni. Piemēram, hostelis vai īrēta atsevišķa istaba būtu piemērots risinājums individuālam ceļotājam vai pārim, bet budžeta viesnīca izmaksu ziņā būs veiksmīgākā izvēle ģimenes atpūtai. Savukārt, ja plānots kūrorta brauciens ar aktivitātēm viesnīcas teritorijā, ir vērts izvēlēties pēc iespējas labāku piedāvājumu vai "all-inclusive jeb "viss iekļauts" ceļojuma opciju.

Reitings

Reitingu lielā mērā veido klientu atsauksmes - tas ļauj praktiski novērtēt naktsmītnes kvalitāti. Ņem vērā, ka viesnīcu zvaigžņu novērtējums dažādās valstīs atšķiras, un dažkārt neatbilst gaidītajam, tādēļ labāk paļauties uz citu klientu pieredzi un atsauksmēm.

Vieta

Daži ceļotāji izvēlas naktsmītnes, kas atrodas tālu no pilsētas burzmas, citi - tādas, kas atrodas tieši pilsētas centrā. Nosaki, kurā reģionā vēlies apmesties, un izpēti tur pieejamās apmešanās vietas. Izmanto iespēju apskatīt konkrētās naktsmītnes adresi Google Maps un pārbaudīt tuvāko apkārtni. Rēķinies - vietas izmaksas nosaka lokācija - jo tuvāk tūrisma centriem, jo naktsmītnes ir dārgākas. Finansiāli izdevīgāka būs nakšņošana mazāk populāros tūrisma reģionos, bet ar vieglu nokļūšanu uz vietām, ko vēlies apmeklēt.

Atsauksmes

Iepazīstoties ar citu ceļotāju atstātajām atsauksmēm, pastāv mazāka iespēja kļūdīties ar naktsmītnes izvēli. Piemēram, portālā Booking.com atsauksmes var pievienot tikai klienti, kuri ir veikuši rezervāciju un arī izmantojuši konkrētās naktsmītnes pakalpojumus. Tas nodrošina to, ka atsauksmes ir reālu tūristu, nevis konkurentu vai pašu naktsmītnes pārstāvju izveidoti ieraksti.

Budžets

Bieži vien nakšņošanas sastāda lielāko daļu no ceļojuma izdevumiem. Tāpēc ir svarīgi noteikt, cik no sava budžeta vēlies atvēlēt naktsmītnes rezervēšanai. Piemēram, ja plānots visas ceļojuma dienas pavadīt aktīvās ekskursijās, nav nepieciešami plaši apartamenti, taču svarīgs būs, piemēram, netraucēts naktsmiers.

Atcelšanas politika

Šis ir viens no svarīgākajiem faktoriem, izvēloties nakšņošanas vietu. Izvēlies tikai tādu viesnīcu vai apartamentus, kuriem ir bezmaksas atcelšanas iespēja. Parasti rezervāciju var atcelt noteiktu laiku pirms ierašanās. Ņem vērā, ka atcelšanas noteikumi dažādām naktsmītnēm var atšķirties, tāpēc vienmēr rūpīgi izlasi rezervācijas atcelšanas nosacījumus. Situācijas mēdz būt neparedzamas, bet, par laimi, ceļojumu nozare to apzinās, un lielākā daļa viesnīcu un apartamentu piedāvā bezmaksas atcelšanas iespēju.

Apdrošināšana

Lai nebūtu jāsatraucas par lietām, ko brauciena laikā nevarēsi ietekmēt vai kontrolēt, parūpējies par ceļojuma apdrošināšanu. Neatkarīgi no tā, vai tas būs īss brauciens uz kaimiņvalsti vai divas nedēļas siltajās zemēs, ceļojuma apdrošināšana sniegs drošības sajūtu, kā arī pasargās no papildu izdevumiem, kas var rasties neparedzētu apstākļu dēļ. "Klientu pieredze rāda, ka traumas un slimības, tāpat arī bagāžas nozaudēšanu ieplānot nav iespējams, tāpēc labāk apdrošināties, nekā satraukties un pārdzīvot par finansiālajiem zaudējumiem, ja tomēr kaut kas atgadās," norāda Andris Lazdiņš, Citadeles Karšu un norēķinu operāciju daļas vadītājs.

Par Citadeles Grupu

Citadeles misija ir modernizēt finanšu nozari un sniegt privātpersonām un uzņēmējiem visā Baltijā vairāk iespēju. Citadelei Baltijā 2022.gada pirmajos deviņos mēnešos bija 373 000 aktīvo klientu, jaunos aizdevumos izsniegti 972 miljoni eiro, kopējam kredītportfelim sasniedzot 3 miljardus, un depozītu apjoms veidoja 3.8 miljardus eiro.

Līdztekus klasiskajiem bankas pakalpojumiem banka Citadele saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu, piemēram, mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķinus un zibmaksājumus. Citadele pirmā Baltijā privātpersonām sāka piedāvāt iespēju atvērt kontu ar selfiju, maksāt ar gredzenu un veikt pārskaitījumus uz mobilā tālruņa numuriem. Savukārt uzņēmumi aktīvi izmanto iespēju ne vien atvērt kontu attālināti un pieteikties finansējumam sava biznesa attīstībai, bet arī pieņemt maksājumus ar Citadele Phone POS lietotni un universālo e-komercijas risinājumu Klix.

Banka Citadele ir Grupas mātes uzņēmums Latvijā, un tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.


Foto: Engin_Akyurt/Pixabay.com

Foto: Engin_Akyurt/Pixabay.com

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas