Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

85% Latvijas iedzīvotāju glabā pirkuma čekus garantijas vajadzībām

Foto: Pexels

Foto: Pexels

85% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju norāda, ka glabā preču čekus garantijas vajadzībām, un pēdējā gada laikā garantijas iespējas ir izmantojuši 24% no aptaujātajiem, liecina Latvijas fintech uzņēmuma DelfinGroup veiktās aptaujas dati.

Kopumā aptaujas rezultāti parāda, ka 10% aptaujāto čekus neglabā, savukārt tikai 5% atzīst, ka garantijām netic. Tikmēr jautājumā, vai pēdējā gada laikā esat izmantojis garantijas iespēju, 24% aptaujāto atbildēja apstiprinoši un 74% atzina, ka pēdējā gada laikā nav bijusi nepieciešamība izmantot garantijas iespēju.

"Aptaujas dati liecina, ka iedzīvotāji rūpīgi seko līdzi preču dzīves ciklam, turklāt katrs piektais Latvijas iedzīvotājs pēdējā gada laikā ir izmantojis garantijas iespēju. Tas apliecina, ka mēs ne tikai pērkam un pēc tam izmetam preces, bet arī vērtējam to ilgmūžību un kvalitāti. Lai gan šobrīd iedzīvotāji garantijas vairāk saista ar tirdzniecības vietām, kur var iegādāties jaunas preces, pieaugot aprites ekonomikas nozīmei un mazlietotu preču segmentam, arī šajā tirgus daļā ir būtiski nodrošināt garantiju. Pašlaik garantijas politika dažādās lietotu preču tirdzniecības platformās atšķiras, taču mēs prognozējam, ka nākotnē patērētāji aizvien vairāk pieprasīs garantijas arī lietotām precēm," norāda Didzis Ādmīdiņš, DelfinGroup valdes priekšsēdētājs.

Viņš piebilst, ka šis ir iemesls, kāpēc DelfinGroup piederošajā aprites mazumtirdzniecības veikalu tīklā Banknote pilnīgi visām precēm tiek piedāvāta garantija līdz pat 24 mēnešiem, sniedzot pircējam pārliecību par preces kvalitāti. "Lietotām un mazlietotām precēm garantija ir īpaši būtiska, jo tas ir svarīgs preces kvalitātes rādītājs. Piemēram, ja datortehnika vai mobilā ierīce ir ar garantiju, pircējs var būt drošs par tās lietošanas drošību un efektivitāti. Mēs redzam, ka klienti novērtē gan preču kvalitāti, gan garantijas esamību, gan arī labu klientu servisu," skaidro D. Ādmīdiņš.

Lietotu un jaunu preču tirdzniecība sasniegusi 7,7 miljonus eiro

DelfinGroup pārvalda lielāko aprites mazumtirdzniecības internetveikalu ar vairāk nekā 55 000 precēm vienuviet, kā arī vairāk nekā 90 Banknote filiālēs Latvijā un Lietuvā. Šī gada pirmajos sešos mēnešos lietotu, mazlietotu un jaunu preču tirdzniecība notikusi 7,7 miljonus eiro apmērā.

Aptauju veica DelfinGroup 2024.gada aprīlī un maijā sadarbībā ar pētījumu aģentūru "Norstat Latvija", aptaujājot 1006 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus.

Par DelfinGroup

DelfinGroup ir licencēts Latvijas fintech uzņēmums, kas dibināts 2009.gadā un strādā ar zīmoliem Banknote un VIZIA. Uzņēmums strādā ar peļņu katru gadu kopš 2010.gada. DelfinGroup pastāvīgi attīsta un piedāvā patēriņa aizdevumus, aizdevumus senioriem, nomaksas pakalpojumus, lombarda aizdevumus un lietotu, mazlietotu un jaunu preču tirdzniecību vairāk nekā 90 filiālēs visā Latvijā, kā arī tiešsaistē. DelfinGroup kopš 2014.gada ir pazīstams Nasdaq Riga biržā kā obligāciju emitents un kopš 2021.gada kā akciju emitents Baltijas Oficiālajā sarakstā. Uzņēmums veic regulāru ikceturkšņa dividenžu izmaksu. DelfinGroup ilgtspējas pamatā ir fokuss uz korporatīvo pārvaldību, fintech inovācijām, atbildīgu aizdevumu izsniegšanu, finanšu iekļaušanu un aprites ekonomikas veicināšanu.

Informāciju sagatavoja Linda Eltermane, AS DelfinGroup sabiedrisko attiecību vadītāja.

Foto: Pexels

Foto: Pexels

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas