Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Aptauja: Vairāk nekā puse pakalpojumu nozarē strādājošo saskaras ar aizskarošu attieksmi

Pārdevēja veikala kasē. Foto: Evija Trifanova/LETA

Pārdevēja veikala kasē. Foto: Evija Trifanova/LETA

Vairāk nekā puse jeb 57% pakalpojumu nozarē strādājošo saskaras ar aizskarošu un nelaipnu attieksmi no klientiem, liecina pētījumu aģentūra "Intra Research" pakalpojumu nozares darbinieku aptauja.

Visbiežāk jeb 67% gadījumu tā ir nepieklājīga un rupja attieksme, 27% gadījumu izvairīšanās maksāt par precēm vai pakalpojumiem un 26% draudi. Atsevišķos gadījumos personāls ir saskāries ar fizisku ietekmēšanu un pat seksuālu uzmākšanos.

Uz biežu aizskarošu attieksmi norāda 41% aptaujāto sieviešu un 23% vīriešu.

Šī problēma ir raksturīga lielākajai daļai uzņēmumu, kuru darbinieki strādā ar klientiem, norāda "Circle K Latvia" pārstāvji.

Lai aizstāvētu darbiniekus un aicinātu sabiedrību būt iejūtīgākiem un laipnākiem pret cilvēkiem, kas viņiem sniedz ikdienas pakalpojumus, vairāki uzņēmumi pievienojas "Circle K" iniciētajai sociālajai kampaņai "Labestības vilnis".

"Circle K" Baltijas personāla direktore Undīne Miķelsone norāda, ka "Circle K" šo iniciatīvu īsteno trešo gadu un ar šo kampaņu uzņēmums vēlas iedrošināt sabiedrību būt laipnākiem.

Pārdevēja veikala kasē. Foto: Evija Trifanova/LETA

Pārdevēja veikala kasē. Foto: Evija Trifanova/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas