Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Darbinieku lojalitāte un veiksmīgs uzņēmuma tēls – kā to radīt vienkārši un ar minimālu ieguldījumu?

Runājot par uzņēmuma prezentreklāmu un suvenīriem, ierasts tos asociēt kā dāvanu klientiem un sadarbības partneriem, tomēr arvien vairāk mārketinga speciālistu, kas fokusēti uz iekšējās mārketinga komunikācijas attīstību, izvēlas pārdomātu un ar uzņēmuma zīmolu sasaistītu iekšējās vides veidošanu.

Iedomājieties situāciju, ka ir Jūsu pirmā darba diena jaunā uzņēmumā, Jūs nonākat pie sava darba galda, uz kura sagatavots mazais “savējo komplektiņš”: kafijas krūze ar uzņēmuma logo un Jūsu vārdu, piezīmju blociņš, plānotājs ar uzņēmuma vizuālo identitāti, personalizēta pildspalva un USB atmiņas karte, bet klāt tam visam pievienota kartīte ar uzrakstu “Esi sveicināta komandā, Linda!” Jauki, vai ne? Rodas sajūta, ka esat šeit gaidīts un motivācija sevi ieguldīt jaunajā darbā aug divtik.

Veidot un praktizēt uzņēmuma identitātes klātbūtni kolektīvā uz ikdienas biroja un sadzīves priekšmetiem ieteicams ne tikai lai stiprinātu darbinieku lojalitāti un piederības sajūtu noteiktam zīmolam, bet arī lai radītu pārdomāta un gaumīga mārketinga iespaidu uzņēmuma viesiem – klientiem un sadarbības partneriem. Protams, mēs varam piedāvāt un pagatavot kafiju glītā un baltā krūzītē, bet uz tās var būt arī mazs uzņēmuma logo, savukārt uz apakštasītes – uzmundrinošs novēlējums vai uzņēmuma sauklis. It kā nianse, bet šādi elementi rada iespaidu, ka uzņēmums pārdomāti iegulda savā tēlā, turklāt tas nemaz nav tik dārgi.

Ir kompānijas, kur pārstāvētais zīmols ir nolasāms ikviena darbinieka apģērbā, jo darba pienākumi tiek veikti noteiktā formā, bet kolektīvos, kuros nav noteikta dress-code, var paeksperimentēt ar maziem apģērbu elementiem, piemēram, neliels logo uz kaklasaites, piespraudīte vai rokas pulkstenis ar uzņēmuma logo. Šādas dāvanas dažādās variācijās iespējams pasūtīt prezentreklāmas kompānijā un izmantot, piemēram, kā dāvanas darbinieku dzimšanas dienās – ieguvums būs gan darbiniekam, gan uzņēmumam, kura zīmols dosies arī ārpus telpām.

Atcerieties, ka ikviens prezentreklāmas priekšmets, kas ir lietojams ikdienas gaitās un sadzīvē, pēc būtības pilda arī otru funkciju – tā ir “staigājoša vides reklāma” jūsu zīmolam. Dāviniet saviem darbiniekiem kvalitatīvas un oriģinālas ūdens pudeles ar uzņēmuma logo – tās tiks pamanītas gan sporta klubos, gan citās publiskās vietās. Dāviniet košus lietussargus – tie vienmēr izceļas uz drūmā fona brīdī, kad lietus apkārt visu ir padarījis pelēcīgu. Izvēlieties stilīgas somas un iepirkumu maisiņus, ar kuriem jūsu kolēģi labprāt pārvietosies daudzās publiskās vietās, visu laiku nesot jūsu zīmolu līdzi.

Prezentreklāmas un reklāmas suvenīru kompānijas “SwanGifts” pārstāve Sintija Šterna atzīst, ka pieprasījums pēc prezentreklāmas uzņēmuma iekšējai videi un darbiniekiem ir arvien pieaugošs, turklāt nereti klienti atzīst, ka izmaksas nemaz nav lielākas, izvēloties blociņu drukāt ar personalizētu identitāti vai nopērkot parastu piezīmju blociņu kancelejas veikalā.


Jauno darbinieku uzņemšana, Image by Mabel Amber from Pixabay

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas