airBaltic lietotne. Foto: Publicitātes attēls
Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic paziņo par drīzumā gaidāmo jauno mobilo lietotni.
Tās funkcijas ievērojami uzlabos ceļošanas pieredzi visiem uzņēmuma klientiem. Paredzēts, ka lietotne būs pieejama sākot no šī gada vidus, un tā piedāvās ērtu lietošanas pieredzi ar plašu iespēju klāstu, kas izstrādāts, lai uzlabotu lidsabiedrības esošo pakalpojumu nodrošināšanu.
Jaunās funkcijas iekļaus lietotājam draudzīgu saskari un tehnoloģijas, kas nodrošinās labāku veiktspēju. airBaltic ir pievienojusi funkcijas, kas ļaus ceļotājiem vieglāk pārvaldīt rezervācijas, sekot to statusam un saņemt jaunāko informāciju par izmaiņām. Lietotnē būs iespējams veikt vairāk pielāgojumu, piemēram, pievienot bagāžu un izvēlēties maltītes. Lidsabiedrība lietotnē ieviesīs arī digitālās iekāpšanas kartes, lai atvieglotu piekļuvi lidostās, kā arī paplašinās funkcijas airBaltic Club biedriem.
airBaltic lojalitātes un partnerību nodaļas vadītājs Māris Rudens: "Mēs esam gandarīti jau tagad atklāt gaidāmos uzlabojumus mūsu jaunajā mobilajā lietotnē, kas ir izstrādāta, lai ievērojami uzlabotu mūsu klientu ceļošanas pieredzi. Šī gada vidū uzsāksim mūsu lietotnes darbības pirmo posmu, tāpēc mūsu pasažieri var sagaidīt vēl vairāk progresīvu funkciju, kas uzlabos viņu ceļošanas pieredzi ar airBaltic."
Jaunā airBaltic lietotne aizstās pašreizējo, kuru ik gadu izmanto vairāk nekā 250 000 lietotāju, tai katru mēnesi ir vairāk nekā 150 000 aktīvu lietotāju un ik mēnesi tiek veiktas vairāk nekā 5 000 rezervācijas. Tā būs pieejama visiem airBaltic klientiem, kā arī tajā būs vienkāršs reģistrēšanās process jaunajiem lietotājiem.
airBaltic lietotne. Foto: Publicitātes attēls