Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Epidemiologs Trojanskis savu nākotni nesaista ar Latviju: "Šeit nejūtos saprasts..."

Ņikita Trojanskis. Foto: Ekrānšāviņš no raidījuma "Virziens"

Ņikita Trojanskis. Foto: Ekrānšāviņš no raidījuma "Virziens"

Epidemiologs Ņikita Trojanskis, kurš plašāku atpazīstamību ieguva ar saviem novērojumiem Covid-19 pandēmijas laikā, atzinis, ka savu nākotni nesaista ar Latviju, jo šeit nejūtas saprasts.

Trojanskis intervijā ar uzņēmēju Armandu Broku raidījumā "Virziens" dalījās pārdomās par saviem nākotnes plāniem, mūsdienu tendencēm, mākslīgo intelektu un citām lietām

"Es domāju, ka neliela," uz jautājumu, kāda varbūtība ir ka viņš savu nākotni saistīs ar Latviju, atbildēja Trojanskis. "Es te varu parādīties epizodiski kā kameo, bet man ir tikai viena pilsēta, kurā patīk dzīvot ilgstoši un tā ir Londona."

Tas nav nekas objektīvs, man tur vienkārši ir daudz draugu un tur es jūtos saprasts. Latvijā tā nav. Manu domāšanas veidu pat tuvākajā draugu lokā Latvijā nelīdz galam izprot. Es domāju, ka tā ir kaut kāda manis fetišizācija.

Trojanskis arī pauda pārliecību, ka Latvijai ir jārada un jāattīsta mākslīgā intelekta risinājumi, jo pēc viņa domām šobrīd notiek tehnoloģiska revolūcija un šis ir veids, kā veicināt valsts attīstību. "Domāju, ka visiem nevajag veicināt izpratni par mākslīgo intelektu. Mums jābūt 20 cilvēkiem valsts pārvaldē, 150 - 500 cilvēkiem uzņēmējdarbībā un IT sektorā un kopā viņiem jāveido sinerģija, kas var novest pie junikorniem [par "unicorn" kompānijām tiek dēvētas tās, kuru vērtība sasniedz 1 miljardu eiro]."

Pilnu interviju skaties zemāk video.

Ņikita Trojanskis. Foto: Ekrānšāviņš no raidījuma "Virziens"

Ņikita Trojanskis. Foto: Ekrānšāviņš no raidījuma "Virziens"

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas