Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Gauss par latviešu neapmierinātību: "Mums drīz būs "Starlink" internets - droši vien arī tas kādam nepatiks..."

Martins Gauss. Foto: LTV

Martins Gauss. Foto: LTV

Latvijas aviokompānijas "airBaltic" vadītājs Martins Gauss sarunā ar Latvijas Televīzju raidījumā "Viens pret vienu" pastāstīja par kompānijas aktualitātēm, tās finansiālo situāciju un citiem svarīgiem aspektiem.

Gauss atzina, ka viņa darbā prioritāri nav runāt latviešu valodā, jo tā ir starptautiska kompānija. "Man nav bijusi vajadzība latviski runāt uzņēmumā, kur darbība notiek angļu valodā. Tā ir starptautiska aviokompānija. Divreiz mēģināju, apmeklēju valodas kursus, taču tādu līmeni, lai sniegtu interviju, neesmu sasniedzis," sacīja viņš, piebilstot, ka ļoti labi saprot latviešu kultūru un vēsturi.

Gauss arī norāda, ka, ja uzņēmumā runātu latviski, tas nebūtu sasniedzis tādu līmeni kā tagad. "Mani nepieņēma darbā, lai es to darītu latviski, bet lai vadītu starptautisku lidostu, ko daru ļoti labi."

Funkcionārs norādīja, ka saprot cilvēku sašutumu, ka, iegādājoties "airBaltic" biļetes, pēdējos gados arvien biežāk nākas lidot ar vecākām citu kompāniju lidmašīnām, kuras ir izīrētas. "Tas notiek gadījumos, ja nav pieejami dzinēji vai citu iemeslu dēļ."

Gauss atzīt, ka lidmašīnām visā pasaulē esot problēma ar strauju jauno dzinēju nolietojumu. Tā neesot tikai "airBaltic" problēma, bet situācija tiekot risināta, lai jau pēc iespējas drīzāk varētu lidot 100% tikai ar "airBaltic" gaisa kuģiem.

Ja gadā tiek veikti 70 reisi, mēdz gadīties problēmas. Prognozes liecina, ka vēl aptuveni divus gadus būs biežāki lidojumi ar citu kompāniju lidmašīnām.

Tāpat "airBaltic" vadītājs ir pārliecināts, ka kopējais sabiedrības viedoklis par aviokompāniju ir pozitīvs un nevar skatīties tikai uz atsevišķiem tvītiem. "Mums ir uzņēmums, kas ir viens no vērtīgākajiem Latvijā. Tas ir izveidots ar latviešu paveiktu darbu un vācieti, kas vada šo kompāniju. Nesaprotu, kāpēc latvieši ir tik negatīvi noskaņoti, jo tas ir ikonisks zīmols Baltijā, par ko visi ir lepni."

"airBaltic" vērtība šī brīža esot ap 300 miljoniem, bet Gausa mērķis ir 750 miljoni. Viņš arī piebilda, ka vienmēr būs cilvēki, kuriem kaut kas nepatiks. "Mēs ieviesīsim "Starlink" - bezmaksas internetu - bet arī ar to kāds būs neapmierināts".

Tāpat Gauss atklāja, ka visu par kompānijas nākotni nosaka akcionāri - viņi var lemt par pārdošanu, paturēšanu, saglabāšanu Latvijā, kā arī par viņa paša nākotni vadītāja amatā. "Es turpināšu vadīt lidsabiedrību, jo daru to ļoti labi, domāju ka arī [Kaspars] Briškens to redz."

Martins Gauss. Foto: LTV

Martins Gauss. Foto: LTV

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas