Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Ja man būtu pelmeņi, es gan ar tevi padalītos" – 1998. gada leģendārā pelmeņu reklāma atgriežas jaunā veidolā

Pelmeņu reklāma. Foto: Ekrānšāviņš no video

Pelmeņu reklāma. Foto: Ekrānšāviņš no video

"Ja man būtu pelmeņi…" Šis citāts ir kļuvis par folkloru. Un tieši tā ir jārunā par pelmeņiem! Tāpēc "Rīgas Miesnieks" nāk klajā ar jaunu pelmeņu reklāmu, kas nelauž tradīciju!

Jauni varoņi, jauna situācija un laikmets, bet tradīcija ir mūžīga: vienam pelmeņi ir, bet viņš ar tiem neparko nedalīsies; otram – nav, taču viņš tos ļoti iekāro.

1998. gadā radītais un pirms 15 gadiem atkārtotais dialogs "Ja man būtu pelmeņi, es gan ar tevi padalītos. – Nu, žēl, ka tev nav pelmeņu!" neatstāj vienaldzīgu nevienu. Iespējams, jaunieši nemaz nezina, no kurienes šis kultūrcitāts cēlies, tomēr vesela paaudze ir izaugusi ar šo saspēli visdažādākajās ikdienas situācijās, vēl joprojām iesmejot par to.

Vai alkas pēc pelmeņiem ir tikpat skaudras arī šodien? Kas likts uz spēles šoreiz? Un vai kāds beidzot būs gatavs dalīties?


Pelmeņu reklāma. Foto: Ekrānšāviņš no video

Pelmeņu reklāma. Foto: Ekrānšāviņš no video

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas