Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kā veicināt uzņēmuma atpazīstamību un kombinēt dažādus reklāmas veidus?

Domājot par zīmola tēlu un atpazīstamību, uzņēmumiem ir jāpārdomā, kā efektīvāk izmantot savu mārketinga budžetu. Jāteic, ka viss nebeidzas ar uzņēmuma mājaslapu vai digitālo vidi - visefektīvāk strādā dažādu reklāmas veidu kombinēšana, turklāt vides reklāmai, prezentpriekšmetiem un dažādiem poligrāfijas produktiem (bukletiem, flajeriem, uzlīmēm), ir neticami liels efekts, ja tos stratēģiski pareizi pielieto.

Poligrāfija - vizītkartes, bukleti, etiķetes u.c.

Dažādas brošūras, bukleti un flajeri – salīdzinoši viegli izplatāmi, turklāt var ietvert daudz informācijas par jūsu produktiem un pakalpojumiem. Iespējams, ka potenciālais klients pats neiedomātos atvērt tavu mājaslapu un izlasīt visu par jaunajiem piedāvājumiem . Ar poligrāfijas produktiem var ļoti veiksmīgi un detalizēti pasniegt aktuālo informāciju klientiem. Personalizēti uzņēmuma kalendāri un plānotāji atgādina par uzņēmumu visa gada garumā. Vizītkartes ir katra nopietna uzņēmēja prezentācijas veids, kurā vari uzsvērt gan sava uzņēmuma vizuālo identitāti, gan galvenās vērtības. Arī poligrāfija uz iepakojumiem, ēdienkartēm, dažāda veida apsveikumiem, etiķetēm un pat uzlīmēm veicina uzņēmumu atpazīstamību un asociācijas ar tavu zīmolu.

Prezentreklāma - dāvanas un prezentpriekšmeti

Prezentreklāma ir viens no veidiem, kā stiprināt savas attiecības ar biznesa partneriem un veicināt arī darbinieku lojalitāti. Tāpat prezentpriekšmetu saņemšanu novērtēs arī uzņēmuma klienti – tas veido uzņēmuma koptēlu un pozitīvas asociācijas. Praktiskas un ikdienā izmantojamas lietas, piemēram, lietussargi, rakstāmpiederumi, dažāda veida apģērbi un pat virtuves piederumi. iepriecinās kā partnerus tā klientus un darbiniekus.

Tāpat caur prezentpriekšmetiem ir iespējams arī parādīt sava uzņēmuma attieksmi, piemēram, pret vidi, pret ģimenēm, vērtībām u.c. Piemēram, bērnu mantiņas, zīmuļu kastes vai somas iepriecinās mazos, bet vecāki šo uzņēmumu pamanīs kā ģimenēm draudzīgu. Savukārt, apdrukātas ūdens pudeles vai sporta aksesuāri var asociēties ar aktīva un veselīga dzīvesveida atbalstīšanu, kamēr lietussargs vai apdrukāta pildspalva būs patīkams atgādinājums ikreiz, kad kāds to paņems rokās. Šīs lietas veido saikni un piederības izjūtu, tādēļ noteikti tās nevar novērtēt par zemu.

Vizuālā reklāma - uzlīmes un izkārtnes

Vizuālā reklāma ir saistošs un pamanāms reklāmas veids. Veikalu skatlogu uzlīmes, lielas izkārtnes un plāksnes piesaista katra garāmgājēja uzmanību. Arī auto uzlīmes var palīdzēt veidot uzņēmuma tēlu - automašīnu aplīmēšana ir lielisks veids, kā likt iegaumēt uzņēmumu pat steidzīgiem cilvēkiem satiksmes laikā, kā arī radīt priekšstatu par nopietnu uzņēmumu.

Vides reklāma un gaismas kastes

Vides reklāma – palīdz piesaistīt jaunu klientu uzmanību, tā vairāk darbojas uz potenciālo pircēju tieši tad, kad viņš ir tuvumā uzņēmumam, savukārt jau esošajiem klientiem atgādina par sevi. Ne velti pilsētu ielas un lielveikali mirdz no gaismas reklāmām un stendiem - ikviens cenšas izcelties esošajā vidē. Tas ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā neļaut pircējam paiet garām tavām durvīm. Gaismas reklāma - gaismas kastes, led gaismas spožie burti un uzraksti būs labi pamanāmi, turklāt šāda veida reklāma kalpos vairākus gadus. Savukārt, ja vēlies pārvietojamu vides reklāmu - noteikti noderēs Mobilie stendi - to atrašanās vietu varēsi mainīt pēc nepieciešamības, piemēram, periodiski mainīt stenda atrašanās vietu telpā, vai arī dažādās filiālēs, pilsētās, ņemt līdzi uz izstādēm vai prezentācijām.

Kā kombinēt dažādus reklāmas veidus?

Ja prasmīgi kombinēsi dažādus reklāmas veidus, ir iespējams panākt lieliskus rezultātus gan zīmola stiprināšanā, gan arī pacelt pārdošanas rādītājus un uzlabot darbinieku un klientu lojalitāti. Piemēram, vari piesaistīt klientu uzmanību ar vizuālo vides reklāmu – piemēram, baloniem vai īpašiem mobilajiem stendiem, uzsākt sarunu ar kādu prezentpriekšmetu un līdzi apdrukātajam balonam vai t-kreklam iedot klientam savu jauno produktu bukletu. Tici man – visbiežāk šis rezultēsies un klients ar tavu uzņēmumu patiešām iepazīsies un izpētīs to. Savukārt nākamreiz, ejot pa ielu un ieraugot uzņēmuma mirgojošo gaismas logo, klients tevi noteikti atcerēsies.

Ja vēlies uzzināt vairāk par dažādajām reklāmas iespējām, iesakām vērsties pie SIA “LGV”, kas uzticami nesuši pasaulē lielāko Latvijas uzņēmumu vārdus.

Reklāma, foto no Pixabay

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas