Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ķīna ienāk Eiropā ar saviem elektroauto; kuģis Vācijā atved 3000 "BYD" auto

Foto: scanpix/AFP

Foto: scanpix/AFP

Ķīnas autoražotājs BYD sāk jaunu ekspansijas posmu pasaules tirgū, izmantojot pašu ražotos milzu autotransporta kuģus. Pirmais no astoņiem šādiem kuģiem ir ieradies Vācijas ostā Brēmerhāfenē, vēstī izdevums Deutshe Welle.

26. februārī BYD Explorer No.1 veica savu pirmo reisu un nogādāja Brēmerhāfenē 3000 BYD elektromobiļu.

Tas iezīmē jaunu ēru Ķīnas autoražošanas rūpniecības ekspansijā pasaules tirgū. BYD, apsteidzot Tesla, 2023. gadā kļuva par lielāko elektromobiļu ražotāju pasaulē. Tagad uzņēmums ir nolēmis pievērsties arī jūras pārvadājumiem.

BYD ir pasūtījis astoņus autotransporta kuģus Ķīnas kuģu būvētavās. Autotransporta kuģis Nr. 1 ir tikai sākums. BYD kopumā ir pasūtījis astoņus šādus kuģus, kuru garums ir 200 metri un katrs no kuriem var pārvadāt aptuveni 7700 automobiļu. Pašu flote ļaus uzņēmumam nodrošināt nepārtrauktas savas produkcijas "Made in China" piegādes uz eksporta tirgiem, galvenokārt uz Eiropu.

Ķīnas elektromobiļu un hibrīdautomobiļu ražotāji, kas apvieno elektrisko motoru ar iekšdedzes dzinēju (ICE), Eiropas tirgu mērķtiecīgi sāka apgūt tikai 2022. gada otrajā pusē. Līdz tam Ķīnas autoražošanas rūpniecībai šajā tirgū nebija izredžu, jo Ķīnas automobiļi ar ICE, kas pagājušajā gadā plūstām plūda uz Krieviju, Eiropā nav konkurētspējīgi.

Pavisam cita lieta ir elektromobiļi. Viena no to galvenajām priekšrocībām ir Ķīnā, tostarp BYD, ražotās akumulatoru baterijas, un vēl viena ir cenas, ko ES bieži dēvē par dempinga cenām.

Foto: scanpix/AFP

Foto: scanpix/AFP

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas