Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Līva Jaunozola "Andelemandele" nebūtu gatava pārdot par 10 miljoniem

Uzņēmēja Līva Jaunozola dalās padomos, kā biznesu veiksmīgi apvienot ar ģimeni

Līva Jaunozola ir uzņēmēja un veiksmīgās ‘Andele Mandele’ apģērbu tirgošanas platformas un komūnas radītāja.

Kā uzņēmēja norāda intervijā Nika Jansona biznesa podkāstā "Stay Sharp šovs" : “Tu nevari izturēties pret savu uzņēmumu sākotnēji, kā pret bērnu, kas ir paredzēts pārdošanai.”

Pagājušajā gadā uzņēmums sasniedzis divu miljonu apgrozījumu. Niks Jansons sarunā viņai uzdeva jautājumu, ja rīt viņai piedāvātu 10 miljonus, vai viņa pārdotu Andelemandele, uz ko Jaunozola atbildēja, ka ir cits cipars padomā, nojaušams, ka lielāks.

Runājot par to, kā vispār radusies šāda biznesa ideja - veidot platformu, kur dāmām un ne tikai tirgoties ar savu apģērbu, Līva stāsta, ka ideja radās no vajadzības. Pirmais "Andelemandele" pasākums esot radies savtīgu apavērumu dēļ – Līvai ļoti gribējies nopirkt ko jaunu no apģērba, par labu cenu, no draudzeņu garderobēm un vienlaikus izpārdot to, ko pati vairs nevilks. Pašā pirmajā pasākumā jau bijuši 100 apmeklētāji.

Līva sarunā atzīst, ka viens no uzņēmuma veiksmes faktoriem ir mazā komanda, jo darbinieku ir mazāk nekā desmit. Viņa neticot lielām komandām un milzīgiem valdes sastāviem, jo tad sākoties pienākumu "futbolēšana".

Pilnu sarunu ar Līvu jaunozolu klausies podkāstā "Stay Sharp Šovs".

Līva Jaunozola. Foto: Ekrānšāviņš no video

Līva Jaunozola. Foto: Ekrānšāviņš no video

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas