Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Mareks Folkmanis: “Negribu, lai bērniem būtu tāda pati dzīve, kāda bija man”

Šovam "Ģimene burkā" pievienojas kuplā Folkmaņu ģimene

Pašmāju realitātes šovs “Ģimene burkā” atvēris durvis jauniem dalībniekiem – Folkmaņiem no Lauberes, Ogres novada. Kā paši atzīst, ģimene saskaras ar nopietniem finansiāliem izaicinājumiem un sarežģītām savstarpējām attiecībām. Lai palīdzētu Folkmaņiem risināt sasāpējušos jautājumus, talkā nāks eksperte Vita Solo.

Folkmaņu ģimene – vecāki Mareks un Vita Folkmaņi-Tirņi, kā arī seši bērni – dzīvo īres dzīvoklī, kas ir visai bēdīgā stāvoklī. Tāpat ģimene regulāri saskaras ar naudas trūkumu, turklāt papildus finansiālajiem izaicinājumiem Folkmaņi piedzīvo arī saspīlētas savstarpējās attiecības.

“Man patīk mūsu māja. Manuprāt, mēs neesam tā bagātākā ģimene, bet tajā pašā laikā mūsu ģimene ir diezgan laba. Dažās no tām apstākļi ir vēl trakāki!” neslēpj ģimenes runātīgākā atvase Jolanta Folkmane (11).

Mareks ir īstais tēvs trijām jaunākajām Folkmaņu ģimenes atvasēm – tikko dzimušajam Āronam, divgadniecei Karlīnai un sešgadniekam Ādamam. Viņš ir pārvarējis azartspēļu atkarību, kas kādreiz negatīvi ietekmēja ģimenes budžetu. Šobrīd viņš atturas no azartspēlēm, tomēr Vita joprojām izjūt bažas par iespējamo atkarības atjaunošanos.

“Es gribu iedot saviem bērniem to, ko man neiedeva bērnībā. Negribu, lai viņiem būtu tāda pati dzīve pa internātskolām, kāda bija man, jo no trīs gadu vecuma esmu atņemts no mammas. Cenšos visu izdarīt tā, lai viņiem būtu labi,” neslēpj ģimenes galva.

Lasi arī:

Mareks Folkmanis Tirnis. Foto: ekrānuzņēmums no 1188 play

Mareks Folkmanis Tirnis. Foto: ekrānuzņēmums no 1188 play

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas